S prvih uradnih fotografij je razvidno, da bo imel prenovljeni scirocco, ki ga bodo predstavili na salonu v Ženevi, spremenjen sprednji del.
Na novo so oblikovana biksenonska svetila, dobil je LED-dnevne luči, drugačen je odbijač, nova je zračna rešetka. Nekaj manjših sprememb je bil deležen tudi zadek, medtem ko je potovalni prostor bogatejši za nov volan, spremenjena je armaturna plošča, vozniku so na voljo najnovejši asistenčni sistemi iz Volkswagnovega programa.
Zmogljivejši in varčenjši motorji
Izboljšani so tudi motorji, ki porabijo do 19 odstotkov manj goriva. Kupci bodo lahko izbirali med štirimi bencinskimi in dvema dizelskima agregatoma z močjo od 92 kilovatov (125 KM) za agregat 1,4 TSI do 206 kilovatov (280 KM) v modelu scirocco R z dvolitrskim TSI-motorjem. Vsi so prisilno polnjeni in vsi ustrezajo normativom Euro6.
Prvi scirroco je bil predstavljen daljnjega leta 1974 prav na salonu v Ženevi. Druga generacija je sledila leta 1981, najnovejša, tretja, pa leta 2008.
Agregati za volkswagen scirocco, leto 2014:
1,4 TSI: 92 kW/125 KM (+ 3 KM); 5,4 l/100 km/125 g CO2/km
2,0 TSI: 132 kW/180 KM (+ 20 KM); 6,0 l/100 km/139 g CO2/km
2,0 TSI: 162 kW/220 KM (+ 10 KM); 6,0 l/100 km/139 g CO2/km
2,0 TSI: 206 kW/280 KM (+ 15 KM); 8,0 l/100 km/187 g CO2/km
2,0 TDI: 110 kW/150 KM (+ 10 KM); 4,1 l/100 km/107 g CO2/km
2,0 TDI: 135 kW/184 KM (+ 7 KM); 4,3 l/100 km/111 g CO2/km