Več kot sto tisoč kupcev je naročilo aktivno pomoč pri parkiranju, ki s pritiskom na gumb in brez obračanja volana vozniku pomaga bočno parkirati, kar pomeni, da se je zanjo odločil vsak tretji kupec modelov C-max in grand C-max ter vsak peti kupec focusa. Ford je zaradi tega, da bi zadostil povpraševanju po sistemu z ultrazvočnimi tipali, kar trikrat povečal proizvodnjo.
"Fordova aktivna pomoč pri parkiranju učinkovito odpravi stres pri parkiranju," je povedal Fordov inženir Kay Müller. "S pritiskom na gumb vam omogoča parkiranje celo v prostorsko zelo omejenih mestih, obenem pa zmanjša tveganje za morebitno poškodbo vašega in sosednjih vozil." Tretjina evropskih voznikov, ki so lani sodelovali v Fordovi anketi, je povedala, da je bočno parkiranje zanje naporno. Veliko jih je priznalo, da je celo bolj stresno od obiska zobozdravnika.
Delovanje aktivne pomoči pri parkiranju
Voznik aktivira sistem s pritiskom na tipko in tako vključi ultrazvočna tipala, ki merijo in prepoznavajo ustrezna parkirna mesta za bočno parkiranje. Sistem nato voznika povpraša, ali prepusti parkiranje funkciji za aktivno parkiranje, nato pa prevzame upravljanje volana in prostoročno usmeri vozilo v parkirno mesto; voznik je odgovoren za prestavljanje, upravljanje stopalke za plin in zaviranje. Vmesnik z vizualnimi in slišnimi signali opozarja voznika na oddaljenost od drugih vozil, predmetov in oseb ter zagotavlja navodila. Čeprav je krmiljenje samodejno, je za varno parkiranje odgovoren voznik, ki lahko prekine delovanje sistema tako, da poseže v obračanje volana.
Samodejno parkiranje vse bolj zaželeno
Ford je prodal že več kot sto tisoč vozil, ki so opremljena s sistemom za prostoročno bočno parkiranje. Zaradi velikega povpraševanja je zahteva po proizvodnji trikratna.