S prodajo podatkov o vozilu boste lahko služili denar

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Veliko podjetij si prizadevajo, da bi pridobile podatke o voznikih in njihovih avtomobilih, kar izkoriščajo tudi avtomobilske znamke, ki jih zbirajo in prodajajo zainteresiranim strankam. A to lahko storite tudi sami.
Oglej si celoten članek

Münchensko zagonsko podjetje MyAutoData je namreč razvilo na oblakih zasnovano platformo, ki bo lastnikom avtomobilov omogočila, da bodo s prodajo podatkov o svojih vozniških navadah in avtomobilih lahko služili denar.

Neverjetno Tri mesece na leto delam samo za avtomobil

Odvzem posla velikanom

Platforma »MyAutoData«, oziroma skrajšano v MAUD, deluje kot zaprt ekosistem, v katerem bodo lahko lastniki v zaščitenem okolju upravljali s podatki in jih po želji delili s podjetji, ki se bodo vključila v projekt. Šef podjetja Manfred Heiss, ki je pred tem dolga leta delal pri podjetjih Oracle in BMW, pravi, da avtomobilski proizvajalci in giganti informacijske tehnologije, kakršna sta Amazon in Google, s podatki o nas služijo veliko denarja, čeprav jim v bistvu sploh ne pripadajo.

Foto: Saša Despot BMW X6 M50d

Podjetja lahko na platformi za plačilo izvedejo analize sproščenih podatkov, ki so popolnoma anonimni in si jih ni mogoče naložiti s platforme, torej fizično ostanejo v posesti lastnika.Uporabnik sam se odloča, katere svoje podatke bo dal v uporabo podjetjem in se lahko v vsakem trenutku tudi premisli in onemogoči njihovo uporabo.

Avto vozniku Avto vozniku: Tu ni pametno parkirati

Avtomobilski trgovci in servisne delavnice kot stranke

Za platformo se sicer zanimajo podjetja z okoli tridesetih področij. Med njimi so tudi trgovci avtomobilov in servisne delavnice, ki bodo lahko na takšen način neposredno in v realnem času pridobivali podatke o voznikih in njihovih vozilih. Po drugi strani bodo lahko fizični uporabniki dobivali tudi podatke o servisnih delavnicah in se na njihovi osnovi odločali za takšno, ki ji zaupajo.

Foto: Bosch Bosch

Vozniki bodo lahko z uporabo platforme zaslužili tudi na druge načine. Če bodo denimo potrebovali nove gume za svoj avtomobil, jim bodo prodajalci lahko poslali ponudbo, za katero bodo platformi plačali, del tega plačila pa bo prejel tudi kupec. Pri podjetju pravijo, da bi s platformo radi tudi preobrnili tržno načelo B2C (buissines to customer) v C2B (customer to buissines), saj pravijo, da voznik kot lastnik vozila sam najbolje ve, kdaj in če kaj potrebuje. Z neposrednim povpraševanjem in ponudbo bodo ponudniki prihranili nekaj stroškov za splošno oglaševanje, od tega pa bodo nekaj imeli tudi vozniki.

Avto Slovenci si lastimo nadpovprečno število avtomobilov

Platforma MyAutoData bo sprva na voljo v Veliki Britaniji, Nemčiji, Avstriji in Švici, njena širitev na druge trge pa bo odvisna od zanimanja in uspeha na primarnih trgih.

Avto Koliko goriva dejansko porabijo naši avtomobili?

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.