Chevroletov predstavnik zahtevnega C-segmenta vozil je obdržal prepoznaven videz, ki je eden od ključnih elementov uspešne prodaje. Maska z velikimi žarometi, zračno režo in logotipom zlatega križa ostaja nespremenjena. Športno odrezan zadek zaznamujejo v kot postavljeni žarometi, ki se zajedajo globoko v bok vozila. V primerjavi z limuzino je kompaktni model krajši za devet centimetrov, a je zato enako širok, visok in ima enako medosno razdaljo, kar je zagotovilo za prostorno notranjost.
Prtljažnik nad razrednim povprečjem
Prtljažni prostor ima široko odprtino, a tudi visok nakladalni rob. Volumen prtljažnika meri 413 litrov, 37 manj od limuzine, a ostaja visoko nad povprečjem razreda. V primeru, da zadnjo sedežno vrsto zložimo, dobimo največ 883 litrov prtljažnega prostora.
S ceno pritisnil na konkurenco
1,8-litrski bencinski agregat z močjo 104 kilovate (141 KM) si je moč omisliti s petstopenjskim ročnim, oziroma šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom, najmočnejši pa je dizelski dvolitrski 120 kilovatni agregat (163 KM), ki prihaja v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali avtomatskim menjalnikom. Z nestrpnostjo pričakujemo še 1,7-litrski dizelski agregat in močjo 96 kilovatov (131 KM), ki bi znal biti hit v chevroletovi ponudbi motorjev.
S ceno dregnil v osje gnezdo
Cruze je zdaj poleg limuzinske štirivratne, na voljo tudi kot petvratna kombilimuzinska različica. S ceno pod 11 tisočaki naj bi nadaljeval zelo uspešno pot limuzine, med večje adute pa štejemo še prostornost.