Kot poroča portal The Moscow Times je avtomobilska proizvodnja v Rusiji v primerjavi s časom pred vojno padla za 67 odstotkov in je na ravni iz šestdesetih let prejšnjega stoletja.
Odhod tujih avtomobilskih proizvajalcev iz Rusije je bil velik udarec za njih. Samo Renault je v tej državi pustil za 2,2 milijarde evrov premoženja. Do nedavnega je bil ruski avtomobilski trg tudi eden največjih v Evropi. Odhod zahodnih proizvajalcev pa je še bolj boleč za rusko avtomobilsko industrijo, ki je po podatkih agencije Rosstat neposredno zaposlovala okrog 300.000 ljudi, posredno pa dobre tri milijone.
Ker sta odhod zahodnih proizvajalcev in ustavitev dobave komponent upočasnila rusko avtomobilsko industrijo, je bilo v lanskem letu v Rusiji izdelanih le 450.000 avtomobilov, kar je 67 odstotkov manj kot predlani. To je najslabši rezultat vse od začetnih let vladavine Leonida Brežnjeva. Leta 1970 so namreč v Sovjetski zvezi izdelali 344.000 vozil, leta 1975, po odprtju velikih avtomobilskih tovarn v Gorkiju in Togliattiju pa že 1,2 milijona.
Po podatkih Rosstata je bilo konec oktobra brezposelnih 27,1 odstotka delavcev v avtomobilski industriji, 8,4 odstotka pa jih je delalo le za skrajšani delovni čas. Zrušil se je tudi avtomobilski trg, saj se je prodaja novih avtomobilov vrnila na številke iz obdobja konec devetdesetih let prejšnjega stoletja. Lani so v Ruski federaciji prodali le 687.000 avtomobilov, kar je dober milijon manj kot leto pred tem. Od 60 znamk jih je v Rusiji ostalo le 14. Tri so ruske, ostale pa kitajske.
Smrkavec M.J. ti nisi nikoli vozil ruskega avta - ruskega 100% - pa ne veš , kako to zgleda. Meni …
Vsi, ke se pa živcirate glede novice pa ne trošiti energije saj je bilo lepo povedano, da v Sloveniji "novinarji" …
Sankcije delujejo ja seveda se kar pozna na evropski strani. Poglejte cene, ki jih imamo! Kar se pa tiče avto …