Vozilo temelji na treh prostorih: prve kabine, prostora za reševanje in druge kabine. Ta koncept omogoča prehod skozi vozilo iz ene v drugo kabino ter tudi na vozniško mesto. V vozilo je vgrajen tudi rezervoar zraka, ki omogoča tvorjenje nadtlaka v vozilu in preprečuje vstop zunanjih molekul in dima v vozilo. Na ta način se zagotovijo optimalni pogoji za upravljanje vozila v ozkih predelih (v tunelih) v izrednih okoliščinah (požar v tunelu).
Z vozilom je mogoče upravljati v obeh smereh, vendar je lahko naenkrat aktivna samo ena kabina oziroma eno upravljavsko mesto. Z aktivacijo posamezne kabine se druga kabina avtomatsko deaktivira, enako velja tudi za upravljanje osi pod to kabino.
Električni pogon vozila 4x4 je osnovan na dveh trifaznih elektromotorjih z vodnim hlajenjem nominalne moči 2 x 76,6 kW (maks. 2 x 95 kW), vsak za pogon posamezne osi. Celotni sistem je kontroliran s pomočjo računalnika. Vsi podatki vezani na vozilo in nje#gove sisteme se priklapljajo preko CAN-BUS zbiralnika in so dostopni v vsakem trenut#ku preko terminala na vozniškem mestu. Na vsako kabino vozila je vgrajena po ena termokamera, vozilo pa ima tudi kamero za vzvratno vožnjo.
Revolucionarno vozilo za reševanje v tunelih
Nemško podjetje Ziegler bo prihodnji teden javnosti premierno predstavilo revolucionarno vozilo merkur za reševanje ponesrečencev v tunelih, ki bo v primeru nesreče pomagal pri reševanju iz tunela Učka na Hrvaškem, kjer predvsem v konicah turistične sezone prihaja do daljših zastojev.
Tako pomembna novica, da je morala biti objavljena kar nelektorirana. Saj jo človek komaj prebere. Kot če bi jo napisal …