Renault se želi izogniti močni konkurenci kitajskih tekmecev, ki so ta hip veliko cenejši od evropskih modelov. Odgovor je novi renault twingo iz Novega mesta!
Kitajski proizvajalci avtomobilov, največji proizvajalci električnih vozil na svetu, hitro prodirajo na evropski trg in pritiskajo na uveljavljene proizvajalce, kot je Renault. Renault je nedavno razkril, da je treba zmanjšati stroške in pospešiti čas, potreben za lansiranje novega modela na trg. Kitajski proizvajalci električnih vozil so čas razvoja novih vozil skrajšali na povprečno 2,5 leta, kar je približno polovica časa, ki ga porabijo tradicionalni proizvajalci vozil, piše Reuters.
Dva s procesom razvoja seznanjena vira, ki zaradi občutljivosti nista želela biti imenovana, sta za Reuters povedala, da je prejšnji teden pri Renaultu potekala tako imenovana "zamrznitev" koncepta, ko se določi oblika oziroma zasnova in se nato temu podredi vse v zvezi z načrtovanjem proizvodnega procesa.
Ampere, Renaultova enota za električna vozila, bo zdaj začela izbirati dobavitelje, ustvarjati prototipe in načrtovati proizvodnjo, je za Reuters dejal eden od virov. Renault si prizadeva skrajšati razvojni čas petletnega povprečja razvoja in proizvodnje vozila. Električni megane je razvil v štirih letih, električni R5, ki bo naprodaj letos, pa v treh letih.
Kako bodo zmanjšali stroške?
Da bi pospešili lansiranje twinga, bodo inženirji zmanjšali število delov za 20 odstotkov, uporabili bodo bolj generične komponente in dali prednost delom, ki so na voljo pri dobaviteljih, je prejšnji mesec za francoski časopis Les Echos povedal Gilles Le Borgne, vodja tehnologije pri Renaultu.
Tretji vir, ki je prav tako seznanjen z Renaultovimi načrti za množično proizvodnjo novega twinga leta 2026, je za Reuters dejal, da bodo model sestavljali v Novem mestu v Sloveniji, kjer se proizvaja trenutna generacija električnega twinga ZE. V Renaultu so komentar na to temo zavrnili.
V zadnjih 30 letih je bilo prodanih več kot štiri milijone twingov, vključno z različicami na fosilna goriva in električnimi enotami.
Evropski proizvajalci avtomobilov si prizadevajo izdelati manjša električna vozila s ceno pod 20 tisoč evri. S cenejšimi modeli želijo konkurirati kitajskim znamkam, kot je BYD.
Da bi dodatno zmanjšal stroške, želi Renault sodelovati z drugimi proizvajalci avtomobilov. Z Volkswagnom se pogovarja o delitvi platforme, na kateri bo nastajal twingo. Marca je izvršni direktor znamke Volkswagen Thomas Schaefer dejal, da Volkswagen želi proizvajati električno vozilo s ceno okoli 20 tisoč evrov, ki bo predstavljeno do leta 2027, pri čemer ni izključil možnega sodelovanja s partnerji. Odločitev se pričakuje v prihodnjih mesecih.
Kitajci nas bodo povozili ko mačke
Vsi se bodo morali prilagoditi katastrofalnemu novemu trendu...naredi čim hitreje in čim bolj poceni, popravljaj kasneje in bolj pogosto. Kvaliteta …
Bodo uporabili Lego kocke pa Fischer technik?