Podpis memoranduma o soglasju, ki bo podlaga za zagon proizvodnje, bo po njihovih navedbah v sredo na sedežu Revoza v Novem mestu.
Po neuradnih informacijah Forbes Slovenija naj bi se sredine slovesnosti ob podpisu memoranduma udeležil tudi slovenski politični vrh, poleg predsednika vlade Roberta Goloba tudi gospodarski minister Matjaž Han in podpredsednik za industrijsko področje znamke Renault Herbert Steiner.
Na ministrstvu za gospodarstvo in pri Revozu teh informacij za spletni medij niso želeli komentirati. V sredo naj bi bile znane tudi podrobnosti o tem, koliko bo znašala vrednost naložbe, kaj projekt pomeni za delovna mesta v Revozu in druge podrobnosti projekta. Naložbo Renaulta v Sloveniji naj bi podprla tudi slovenska država, pri čemer pa ni znano, s kolikšnimi sredstvi in pod kakšnimi pogoji, še poroča Forbes Slovenija.
Ob tem izpostavljajo tudi informacijo, da so se predstavniki Revoza v zadnjem letu na to temo večkrat sestali s predstavniki gospodarskega ministrstva, nazadnje pred dvema tednoma, ko je beseda po navedbah v Erarju tekla o nadaljevanju pogovorov glede načrtovane investicije in načrtovanju komunikacijskih aktivnosti.
Da bo odločitev o tem, ali bodo izdelovali prenovljeno različico električnega twinga, znana kmalu, so v Revozu za STA potrdili konec aprila.
Zdaj sestavljajo le clio 5
Lani so v Revozu zabeležil 822,5 milijona evrov prihodkov od prodaje, medtem ko jih je bilo predlani za 933,3 milijona evrov. Čisti dobiček se je medtem podvojil s 4,7 milijona evrov na 9,4 milijona evrov. V novomeški tovarni so junija zaključili s proizvodnjo starega modela twinga in električnega twinga, od tedaj pa sestavljajo le še clio 5.
Agencija Reuters je nedavno poročala, da so v okviru hčerinske družbe Ampere, pod okrilje katere spada proizvodnja električnih vozil, aprila zagnali inženirska dela na novemu modelu električnega twinga. Množična proizvodnja naj bi stekla leta 2026 prav v Renaultovi tovarni Revoz v Novem mestu.
Po neuradnih informacijah ameriškega poslovnega medija Bloomberg naj bi velik del razvoja novega twinga potekal v sodelovanju s kitajskim partnerjem, kar je potrdilo tudi podjetje. "Razvoj avtomobila bo potekal s kitajskim partnerjem, da bi izboljšali čas razvoja in znižali stroške. Oblikovanje in inženiring pa bosta narejena v Franciji," je konec maja povedal tiskovni predstavnik Renaulta.
dezurni@styria-media.si