Renault svojo električno dobo začenja s potovalnim modelom fluence Z. E. in dostavnikom kangoo Z. E. Kasneje se jima bosta pridružila še mestni twizy in zoe, ki je povzet po modelu clio. S tem kvartetom bodo Francozi začeli lov na cilj, da bi do leta 2020 v njihovi floti vozil prodaja električnih znašala 10 odstotkov.
Fluence Z. E.
Renault se je zaradi nižjih stroškov izdelave električnih vozil lotil drugače kot konkurenca, ki je predstavila povsem nove modele, a veliko manjše, kot je električni fluence. Ta je v primerjavi z različico z motorjem z notranjim izgorevanjem zaradi vgradnje baterij v zadek v dolžino zrasel za 13 centimetrov, a razumljivo izgubil volumen prtljažnega prostora. Ta je velik 317 litrov, kar zadostuje za dva manjša kovčka in dve torbi. Po drugi strani pa notranjost ostaja enako prostorna in namenjena petim odraslim. Od navadnega fluenca ga boste znotraj ločili zgolj po merilnikih, ki prikazujejo tudi stanje izpraznjenosti baterije, avtonomijo in analogni prikazovovalnik, ki prikazuje, s kakšno močjo vozimo. Uporabnih je še za 23 litrov odlagalnih prostorov in predalov, v ponudbi pa je tudi navigacijski sistem TomTom, na osrednjem zaslonu pa se v obliki kroga izrisuje doseg, do katerega kraja se lahko še pripeljemo z baterijo, preden se ta izprazni.
Poganja ga električni Continentalov motor, Renault bo svoje električne motorje predstavil čez dve leti, z največjo močjo 70 kilovatov (95) KM, navora je za 226 Nm. Litij-ionske baterije tehtajo 280 kilogramov, 22 kWh energije pa naj bi v optimalnih razmerah zadostovalo za 185 kilometrov prevožene poti. V slabih razmerah naj se doseg ne bi zmanjšal na manj kot 80 kilometrov, kar naj bi po mnenju Renaultovih strokovnjakov še vedno zadoščalo za dnevno uporabo avtomobila večine evropskih voznikov. Vožnja je zaradi veliko navora že od samega starta dinamična in tiha. Z mesta do 100 km/h sicer pospeši v 13 sekundah. Ta številka zavaja, saj avtomobil od starta do 50 kilometrov pospeši v 4,1 sekunde, kar je 1,8 sekunde bolje kot s klasičnim agregatom, kasneje pa le pridobiva hitrost do najvišje, ki je 135 km/h.
Prednost pri Renaultu vidijo še v ceni svojih modelov, ki bo skoraj za polovico nižja kot pri trojčku i-Miev, ion in C-zero. To so dosegli, ker kupcu ponujajo zgolj avtomobil, ne pa tudi dragih baterij, ki jih bo treba najeteti. Mesečni najem akumulatorja za model fluence bo v Franciji stal 82 evrov na mesec s 24-urno asistenco na cesti, vozniki pa s tem ne bodo imeli stroška ali skrbi, povezanih s stanjem baterije, ki jo bo proizvajalec brezplačno zamenjal, če bo njena kapaciteta padla pod 70 odstotkov. V Franciji bo treba za fluence Z. E. odšteti od 20.900 evrov naprej, v Slovenijo pa tako kot električni kangoo prihaja poleti prihodnje leto.
Renault s kangoojem Z. E. ponuja električni dostavnik, ki ima za razliko od fluenca baterije vgrajene v dno vozila in so zato 20 kilogramov lažje, volumen prtljažnega prostora pa ostaja enako velik in praktičen kot pri standarni različici. Ponujajo ga v dveh velikostnih različicah kot kangoo Z. E. in kangoo maxi Z. E. z dvema oziroma petimi sedeži.
V Franciji je že naprodaj, z začetno ceno 15.000 evrov, ki ne vključuje davka, in s popustom 5.000 evrov v obliki državnih subvencij za električna vozila. Dimenzije električnega dostavnika so identične standarni izvedenki. Za pogon skrbi 44-kilovatni električni motor, ki se vrti na 10.500 vrt. /min in ponuja stalni navor 226 Nm. Baterije so tudi tu litij-ionske in kapacitete 22 kWh, polnijo pa se s pomočjo hišne vtičnice (16A, 220V), za stoodstotno napolnjenost pa je potrebnih od šest do osem ur. Najvišja hitrost je 130 km/h, največja avtonomija pa 160 kilometrov.
Pri Renaultu računajo, da bo 80 odstotkov kupcev podjetij, ostalih 20 pa obrtniki in fizične osebe.
Renaultova električna pri nas poleti 2012
Tudi Renault se je spustil v bitko z električnimi vozili. Do konca leta 2012 bo predstavil kar štiri, njihov koncept prodaje pa bo nekoliko drugačen od konkurentov, ki avtomobile ponujajo skupaj z baterijami. Renault jih bo dajal v najem.