Renault razkril velikopotezni načrt

Foto: Epa
Foto: Epa
Francoski proizvajalec avtomobilov Renault je v torek napovedal obsežno prenovo, s katero bo ločil svoje dejavnosti na pet podjetij. Hkrati namerava poglobiti vezi s kitajskim proizvajalcem vozil Geely in ločiti svojo enoto za električna vozila.
Oglej si celoten članek

Na dolgo pričakovani predstavitvi za vlagatelje je Renault razkril, da si za leto 2025 prizadeva doseči 8-odstotno operativno maržo, po triletnem premoru oa načrtuje od leta 2023 naprej tudi ponovno uvedbo dividend.

Z oktobrom Pomembna novica za lastnike renaultov, nissanov in dacie v Sloveniji

Pri Renaultu priznavajo, da so v tekmi električnih avtomobilov zaostali za novejšimi, agilnejšimi tekmeci, kot je Tesla. Potem, ko so med pandemijo COVID-19 v izrednih razmerah potrebovala denar, želijo zdaj narediti preobrat in poslovati dobičkonosno. Še naprej ostaja pod vprašajem odnos z dolgoletnim japonskim partnerjem Nissanom, saj Renault za vsako od svojih divizij išče tudi druge zunanje vlagatelje.

Foto: Epa Avtomobilski salon v Parizu

Retro Renault razkril novo "katrco"

Glavna točka strategije proizvajalca avtomobilov je ločitev njegove dejavnosti, to je proizvodnje vozil z motorji z notranjim zgorevanjem - ki bo del sodelovanja s kitajskim Geelyjem v skupnem podjetju s 50 odstotnim deležem na vsaki strani, od enote za električna vozila,. Ta bo na borzi kotirala v drugi polovici prihodnjega leta.

Avto Za volanom nove Renaultove uspešnice

Foto: Renault Renault 4Ever trophy

Pričakuje se, da bo Nissan skupaj z drugimi vlagatelji prevzel delež v projektu EV pod kodnim imenom "Ampere", čeprav namerava Renault obdržati večinski delež. Ampere je prvi «pure player« na področju elektrike in programske opreme s popolnim odmikom od tradicionalne proizvodnje vozil.

Generalni direktor Renaulta Luca De Meo je pojasnil, da želi skupina omogočiti zavezništvu močno prihodnost in "novo priložnost". Povedal je tudi, da je partnerstvo podobno zakonu – pomembno je, da ima vsak svoje hobije in svoje življenje.

Šef BMW Šef BMW: "To je rop, na koncu bodo avtomobile vozili samo bogati"

Foto: Epa Avtomobilski salon v Parizu

Poleg Ampere EV in oddelka za motorje z notranjim zgorevanjem bo Renault upravljal še tri podjetja – znamko športnih avtomobilov Alpine, finančne storitve in nove dejavnosti mobilnosti vključno z recikliranjem ter Dacia in Renault »LCV« (lahka gospodarska vozila), od katerih pa bo imela vsaka svojo lastno organizacijo in upravljanje. Za okrepitev tega dela dejavnosti in njeno usmeritev v prihodnost, napovedujemo vzpostavitev dobavitelja opreme prvega ranga na področju tehnologij termičnih in hibridnih motorjev (projekt Horse).

. "Ustvarjamo neodvisna podjetja, osredotočena na strukturno donosnejše dejavnosti, odprta za zunanje naložbe, od katerih je vsako zgrajeno okoli domačega nabora tehnologij," je De Meo povedal vlagateljem.

S športno metaforo je »starega« Renaulta primerjal s peterobojcem, ki se bo boril za zlato medaljo v vseh petih športnih disciplinah.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.