Renault razkril velik načrt, oživlja slavni renault 5

Foto: Renault
Foto: Renault
Po zeleni luči na upravnem odboru je izvršni direktor Renaulta Luca de Meo predstavil nov strateški načrt poimenovana "Renaulution".
Oglej si celoten članek

Bistvo načrta je podjetje in skupino Renault narediti dobičkonosno. Renault je beležil slabše rezultate, z letom 2022, ko bo Renaultion zaživel pa želijo s pomočjo inženiringa, proizvodnih izboljšav, in racionalizacijo stroškov po vsem svetu obrniti nov list v svoji bogati zgodovini.

Ukinjeni v 2020 Avti, ki v 2020 niso dočakali silvestrovega

De Meo je najavil, da bo Renault še naprej gradil zavezništvo z drugimi znamkami koncerna s ciljem povečali svoj doseg na področju izdelkov, poslovanja in tehnologije, predvsem pa želijo pospešiti mobilnost in vlagati v elektrifikacijo.

V razmerah pandemije covid-19 je Skupina Renault v letu 2020 skupno prodala 2.949.849 vozil, kar je za 21,3 odstotkov manj kot leto prej, celoten trg pa se je skrčil za 14,2 odstotka. Na evropskem trgu električnih vozil je znamka Renault podvojila svojo prodajo in potrdila vodilno mesto s 115.888 prodanimi električnih vozili. ZOE je bil najbolje prodajani električni avtomobil, čigar prodaja je zrasla za 114 odstotkov na 100.657 primerkov.

Foto: Renault

Avto Takega clia do zdaj nismo bili vajeni

"Renaulution je premik celotnega podjetja. Prednost pred količinami bo dobila vrednost izdelka. Gre za globoko preobrazbo našega poslovnega modela. Postavili smo trdne, zdrave temelje za našo uspešnost. Poenostavili smo svoje poslovanje, začenši z inženiringom, po potrebi bomo prilagodili svoje vire v izdelke in tehnologije z visokim potencialom. Večja učinkovitost bo spodbudila našo prihodnjo proizvodnjo, ki bo tehnološka, elektrificirana in konkurenčna. To bo napajalo moč naših blagovnih znamk, vsaka pa bo imela svoj, jasni cilj. Iz avtomobilskega podjetja, ki se ukvarja s tehnologijo, bomo prešli na tehnološko podjetje, ki se ukvarja z avtomobili in bo do leta 2030 ustvarilo vsaj 20 % svojih prihodkov od trgovanja s storitvami, podatki in energijo," je dejal Luca de Meo.

Avto Brez tega sistema si modernega avta ne moremo predstavljati

Prihaja vsaj 10 povsem električnih modelov vozil

O konkretnih načrtih o ukinjanju ali predstavitvi novih modelov vozil, de Meo ni govoril, je pa jasno, da bo novi model uravnotežen portfelj izdelkov.

Leta 2025 bo Renault predstavil 14 novih modelov. Sedem jih bo povsem električno gnanih, sedem jih bo spadalo v segmenta C in D. Vsi novi modeli znamke bodo na voljo s hibridnim ali električnim pogonom.

Kar zadeva tehnologijo, lahko Renault računa na »Software République«, odprt ekosistem, namenjen programju, podatkom, kibernetski varnosti in mikroelektroniki. Ta bo ponudbo Renaulta oskrbovala s povezljivimi storitvami. Za dodano vrednost bo poskrbela boljša razdelitev izdelkov v prid segmenta C, razvoj najsodobnejših tehnologij in novih poslovnih priložnosti v celotnem življenjskem ciklu vozil.

Foto: Renault

Avto Presenečenje na vidiku? Vrnitev katrce in renaulta 5?

Renault razkriva konceptno vozilo Renault 5 Prototype, ki ponazarja, kaj Renaulution pomeni na področju izdelkov.

Foto: Renault Renault 5 Prototype

Cilj Renaulta je postati vodilni v elektrifikaciji do leta 2025. Osredotočili se bodo tudi na vozila na vodik. Dacia bo ostala Dacia, saj gre za zgodbo o uspehu, Lada pa bo še naprej ponujala cenovno ugodne izdelke.  Alpine bo združil avtomobile Alpine, Renault Sport Cars in Renault Sport Racing v polnopravno, novo vitko in pametno entiteto, posvečeno razvoju ekskluzivnih in inovativnih športnih avtomobilov.

Foto: Renault Renault 5 Prototype, Foto: Renault Renault 5 Prototype, Foto: Renault Renault 5 Prototype,

Obnova rabljenih vozil v zelena vozila

Renault si bo prizadeval, da prekine potrošniški krog in ustvarja vrednost vse do konca življenjske dobe vozila zahvaljujoč svojemu obratu Re-Factory v Flinsu v Franciji. V tej tovarni bodo obnovili več kot 100.000 rabljenih avtomobilov na leto, predelali lahka gospodarska vozila z dizelskim motorjem v električna ali pa jih prilagodili za pogon na bioplin. Renault ima tudi jasno prednost pri obnovi in ponovni uporabi rabljenih ter reciklaži odsluženih akumulatorjev. Nadzor nad temi elementi vrednostne verige ima potencial za ustvarjanje nove vrednosti in nove poslovne priložnosti.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 10:30 15. Januar 2021.

    Če se bodo držali koncepta tako kot se je držala Honda za njenega malčka, so vse slike in pričakovanja popolnoma …

  • 15:04 14. Januar 2021.

    Renaulti so slab sloves dobili v 80' in začetek 90' . Vedno smo bili za evropo drugo razredni. Renault za …

  • 14:29 14. Januar 2021.

    Jaz pa še vedno in vedno bom,zagovarjal japonska vozila. Vsakomur svoje...

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.