Renault razkril nov družinski SUV, symbioz

Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz Foto: Renault Renault symbioz
Renault nadaljuje z modelno ofenzivo- Novosti si sledijo ena za drugo. Zadnja je družinski SUV symbioz, ki bo kupce lovil v priljubljenem C razredu, kjer so še ford kuga, volkswagen t-roc, peugeot 3008 in drugi.
Oglej si celoten članek

Symbioz je del strateškega načrta »Renaulution«, ki se je začel januarja 2021. Renault ima po zadnji novosti v svoji paleti širok nabor križancev: conquest, captur, scenic E-Tech EV, austral E-Tech hibrid, espace in še symbioz. Tudi megane se je ločil od klasične zasnove in se spogleduje s križanci.

Foto: Renault Renault symbioz

Zanimivo in pričakovano je bilo, da bo symbioz približno enake velikosti kot scenic, ki pa je na voljo le s 100-odstotno električnim pogonom. Symbioz je nekaj krajši in ožji od scenica, ima pa skoraj 15 cm manj prostora med sprednjo in zadnjo osjo. Je tudi nekoliko višji od scenica, predvsem pa ima ogromen prtljažnik (624 litrov). Symbioz je tudi približno 300 kilogramov lažji od scenica E-Tech, kar je nezanemarljiv prihranek pri masi.

Foto: Renault Renault symbioz

Vzornik iz leta 1965

Tudi oblikovno sta si sorodna. Symbioz odlikujejo elegantni žarometi, velik logotip podjetja z znanim "diamantom" na sprednji maski in izklesanimi boki z zoženimi stekli. Pri Renaultu povezavo vlečejo s slavnim modelom renault 16 iz leta 1965.

Foto: Renault Renault symbioz

Zasnovan kot »vozilo življenja«, kar je bil načrten in ključen element razlikovanja od tekmecev, je renault 16 ob svojem prihodu na trg leta 1965 uvedel novo vrsto karoserije s petimi vrati na zadku. Ta so omogočala dostop do prtljažnika, ki ga je bilo z modularno zadnjo sedežno klopjo možno povečevati, klop pa med drugim postaviti tudi v položaj »vožnje na počitnice«. Renault 16 je ponujal za tisti čas edinstveno vsestransko uporabnost in je bil kot nalašč za družine, saj se je prilagajal njihovim potrebam in šel v korak z znatnimi družbenimi spremembami, so pri Renaultu zapisali v sporočilu za javnost.

Foto: Renault Renault symbioz

Tudi symbioz lahko prtljažnik in bivalni prostor prilagaja raznim družinskim potrebam. Zadnja klop  se lahko pomakne naprej ali nazaj za več kot 160 mm. To pomeni, da imajo lahko potniki na zadnjih sedežih do 221 mm prostora za kolena, kar zmanjša prostornino prtljažnika na še vedno družinskih 492 litrov, ali pa lahko sedeže pomaknete naprej za največjo prostornino 624 litrov.
Zadnji sedeži so zložljivi v razmerju 60/40. Če jih podrete je na voljo kar 1.582 litrov prostora. Pri Renaultu si zapisali, da je v potniškem prostoru razporejenih še za 24,7 litra odlagališč, od tega sedem litrov v sovoznikovem predalu. 

Foto: Renault Renault symbioz

Digitaliziran in hibridiziran

10,4-palčni pokončni zaslon na dotik podpira Renaultov infotainment OpenR Link z vgrajenim Googlovim sistemom. Pred voznikom je še 10,3-palčni digitalni zaslon. Tako kot scenic ima tudi posebno stekleno streho poimenovano "Solarbay", ki lahko tudi senči prostor v kabini. Tudi prtljažna vrata so električna, potniki pa lahko v temi v kabini uživajo v 48-barvni ambientalni notranji osvetlitvi in zvočnem sistemu Harman Kardon z devetimi zvočniki.

Foto: Renault Renault symbioz

Za symbioz je bil do zdaj potrjen le en pogonski sklop, in sicer hibridni sistem E-Tech s 145 KM, ki se med drugim že uporablja v modelih clio, captur in conquest.

Foto: Renault Renault symbioz

Ta združuje 1,6-litrski bencinski motor s 94 KM in dvema elektromotorjema ter "inteligentni menjalnik, ki ga je navdihnila Renaultova udeležba v formuli 1. Ta ima štiri prestave za bencinski motor in dve za elektromotorje, ki energijo pridobiva iz 1,2 kWh baterije.
Bogat je tudi nabor asistenčnih sistemov (ADAS): prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje v sili med vzvratno vožnjo, osebni asistent za bolj odgovorno vožnjo, samodejno zaviranje v sili na križiščih, opozorilo o mrtvem kotu, pomoč za ohranjanje voznega pasu, opozorilo na prehajanje oznak voznega pasu, opozorilo na voznikovo nepozornost ...

dezurni@styria-media.si
 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.