Renault razkril, kakšen bo "slovenski" twingo znotraj

Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga
Renault je na mednarodni avtomobilski razstavi v Bruslju razkril notranjost razstavnega prototipa twingo E-tech electric, ki ponuja vpogled v prihodnji serijski model twingo, ki bo predvidoma na trgu v letu 2026 in ga bodo izdelovali v tovarni Revoz v Novem mestu.
Oglej si celoten članek

Kot pojasnjujejo pri Renaultu, je notranjost zvesta duhu prve generacije, enako prostorna in funkcionalna, ob tem pa obuja emblematične značilnosti prvega modela twingo. Armaturno ploščo francozi opisujejo kot zračno, lahkotno, visečo in valjasto, predvsem pa je funkcionalna.

Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga

Prototipno vozilo ima digitalno instrumentno ploščo z diagonalo 17,8 cm (7 palcev) in osrednji multimedijski zaslon z diagonalo 26.7 cm (10,1 palca). Poleg zagotavljanja povezljivosti je pomembna tudi nova grafična podoba. Ob strani treh gumbov za upravljanje klimatske naprave vidno izstopa rdeč gumb, kot prosojni mehurček, za varnostne utripalke, ki obuja spomine na original.

Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga

Pri Renaultu pravijo, da je vse zasnovano s ciljem olajšati vsakdanjo uporabo: pregledna razporeditev omogoča enostavno dostopna odlagalna mesta s prostorom pod armaturno ploščo in med sprednjima sedežema za torbe in vsakdanje predmete ter ravnim prostorom pod valjem, ki se razteza po vsej širini prostora za potnike in potnikom omogoča, da so odložena knjiga, telefon ali očala vedno na dosegu rok.

Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga

Twingo E-Tech electric prototype je kompaktno mestno vozilo, ki se navdihuje pri prvi generaciji tega modela, prvikrat pa je bil javno predstavljen na lanski mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu. Več o tem si lahko preberete tukaj. Na Žurnal24 smo se udeležili premiere v Parizu. Pogovarjali smo se tudi z oblikovalcem. Intervju lahko preberete tukaj.

Foto: Renault Renault razkril notranjost novega twinga

Vozilo ima povsem nove prevleke, za katere so navdih našli v barvitih vzorcih prevlek v prvi generaciji modela twingo, in se sklada z barvo karoserije, ki se pojavlja na oblogah sprednjih vrat in na armaturni plošči pred sovoznikom. Tla vozila so obložena s temno obarvano plutovino, ki je odporen in trajnosten material.

Foto: Gregor Prebil Renault twingo koncept

Ima tudi vzdolžno pomično ter v razmerju 50/50 deljivo in zložljivo zadnjo klop. Dostop olajšuje pet vrat. Posebnost je tudi veliko zaobljeno stekleno strešno okno, kar povečuje občutek prostornosti. Vzglavnika prednjih sedežev z magnetom na hrbtni strani sta zasnovana tako, da lahko potnika zadaj pritrdita svoj telefon, ali elastičen trak, ki drži plastenko vode, deluje pa tudi kot žep za zemljevide. Gumb za nastavljanje naslona sedeža posnema kolesa rolke in s tem nakazuje, da je twingo doma v mestu. 

Foto: Gregor Prebil Renault twingo koncept

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 13:56 10. Januar 2025.

    Čist po Renaultovo. Pocen pa zanič.

  • 12:45 10. Januar 2025.

    Za krompir vozit na tržnico

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.