Carlos Tavares je vso kariero preživel v Renaultu, kjer je začel kot testni voznik, zadnjih 28 mesecev pa je bil mož številka dve koncerna, saj je bil nad njim le še "nedotakljivi" šef Carlos Ghosn. Očitno pa je Portugalec svojemu šefu stopil na žulj, saj je Renault prejšnji četrtek brez posebnih pojasnil objavil, da Tavares kljub uspešnemu delu na mestu direktorja operacij – Renault je v zadnjem polletju imel nepričakovano visoke dobičke – pakira kovčke.
Ozadje skrhanega odnosa med obema Carlosoma je seveda javnosti skrbno skrito, vseeno pa je na nezaupanje v vrhovnem menedžmentu dal slutiti nedavni intervju Tavaresa za ugledni Bloomberg, v katerem je ambiciozni Portugalec namignil, da bo njegov šef Ghosn očitno še nekaj časa alfa in omega Renaulta (in Nissana), medtem ko je sam že danes pripravljen stopiti korak višje.
"Vsak, ki ima strast do avtomobilske industrije, pride do zaključka, da obstaja točka, ko imaš energijo in apetite za številko 1," je 55-letni Tavares svoje ambicije razkril v intervjuju in nadaljeval z morda zanj usodnim stavkom: "Moje izkušnje so dovolj dobre za katerokoli avtomobilsko znamko. Zakaj pa ne General Motors? Bil bi počaščen, če bi lahko vodil podjetje, kot je General Motors."
Ghosn spet brez številke 2
Pogovor je očitno zapečatil Tavaresovo usodo. V uradnem Renaultovem sporočilu so razhod označili za obojestranski, Tavares pa da odhaja, ker se bo odslej posvetil drugim osebnim projektom. Za prispevek k rasti znamke se mu je skopo zahvalil tudi 59-letni Ghosn, ki bo začasno prevzel vse funkcije svojega namestnika.
Tavaresov odhod z mesta direktorja operacij je že drugi tovrstni dogodek, ki je pretresel znamko v zadnjih nekaj letih, saj se je moral z istega mesta pred le dvema letoma in pol posloviti Patrick Pelata. Številni so takrat ocenjevali, da je Pelata neprostovoljno prevzel nase grehe svojega šefa zaradi vohunske afere, ko so po preiskavi v Renaultu odpustili tri visoke funkcionarje, za katere se je pozneje izkazalo, da niso imeli nič z odtekanjem informacij iz koncerna.