Renault megane je dobil nekaj, kar večina konkurentov še nima

Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane Foto: Renault Renault megane
Prenovljeni renault megane je dobil dobrodošle posodobitve glede notranjega udobja, a glavna novica je prav gotovo tehnologija priključnega hibrida.
Oglej si celoten članek

Renault je torej objavil podatke o prenovljenem modelu megane, ki ga bo javnost lahko v živo prvič videla čez en mesec na avtosalonu v Ženevi. 

Posodobitev so bile deležne vse različice, tudi najbolj športni RS in RS trophy. Na zunaj pravzaprav česa bistvenega ne boste opazili, rahlo spremenjena je le grafika svetil.

R-link infotainment sistem je zdaj zadnje generacije, kot smo videli že pri cliu in capturju.

Captur v Sloveniji Captur: tekmece bi moralo tudi ob pogledu na cenik zaskrbeti

Foto: Renault Renault megane

Voznikovi podatki se po novem prikazujejo na 10,2-palčnem zaslonu. Med tehnikalijami je novost asistenčni sistem za vožnjo na avtocesti in v gostem prometu, kar megana uvršča med polnopravno članstvo glede ravni 2 avtonomne vožnje. Avto zmore namreč sam prilagajati hitrost prometu in tudi popravljati smer z minimalnim trudom voznika (držanje volana). Dobrodošel je tudi novi rod LED polnih žarometov. 

GT-line oprema se poslavlja, namesto nje tovarna vpeljuje RS line opremo, medtem ko bo športni RS model odslej vedno na voljo z 221-kilovatnim srcem (300 KM) - odpadla je torej "šibkejša" različica z 206 kW (280 KM). Navora pri opcijskem dvosklopčnem menjalniku je nekoliko več, pri ročnem ostaja enak. 

Model RS trophy bo imel nekoliko spremenjeno nastavitev vzmeti, posodobili so tudi Torsenov prednji diferencial.

Foto: Renault Renault megane

Avto Potrjeno: Renault umika iz Slovenije legendarni model

Megane odslej na kabel!

Posebej je treba omeniti dodatno možnost pogona, ki jo megane vpeljuje kot eden prvih v svojem segmentu. Megane bo namreč na razpolago kot prilključni hibrid, za poganjanje prednjih kolesa pa bodo sodelovali 1,6-litrski bencinski motor in dva elektromotorja. Med posebnostmi je brezsklopčni menjalnik, ki so ga pri Renaultu razvili na podlagi izkušenj iz formule 1.

Pogonski sklop zmore skupaj za 118 kilovatov moči, zgolj na elektriko pa lahko avto potuje tudi pri avtocestnih hitrostih in s polno baterijo do 50 kilometrov daleč. Veliko uporabnikov bo tako skoraj pozabilo, kako je videti klasična bencinska postaja. 

Za zdaj še niso izdali podatkov glede porabe. PHEV različica bo najprej prišla v karavanskega megana, kasneje pa tudi v kombilimuzino. 

Foto: Renault Renault megane

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.