Carlos & Dieter šov so mediji poimenovali skupne tiskovne konference prvih mož Renault-Nissana Carlosa Ghosna in Daimlerja Dieterja Zetcheja, ki sta jih prakticirala na vseh avtomobilskih salonih v Frankfurtu in Parizu od leta 2011 naprej. Letos v Frankfurtu skupne tiskovne konference ni bilo, mediji pa so na glas ugibali ali to pomeni konec ljubezni med Renault-Nissanom in Daimlerjem?
Skupna tiskovna konferenca je bila vedno eden glavnih dogodkov omenjenih avtomobilski salonov. Organizatorji pravijo, da je skupno obračanje medijev letos odpadlo, ker Ghosn ni pripotoval v Frankfurt. Vzrok za to naj bi bil prezaseden urnik. Nissan, ki je letošnji avtomobilski salon v Nemčiji izpustil iz sovjega koledarja, je tik pred tem v Tokiu na Japonskem predstavil svojega aduta, povsem električnega leafa.
Dvignjene obrvi
Mnogi so zaradi tega, ker se vplivneža prvič po šestih letih nista srečala in napovedala, kako poteka sodelovanje, dvignili obrvi. Mercedes je sicer v Frankfurtu predstavil svoj prvi poltovornjak (pick-up) razred X, ki je narejen na osnovi Nissanove navare, oziroma Renaultovega alaskana.
Govorice, da med avtomobilskima velikanoma nekaj ni v redu, so se prvič pojavile že lani, ko je Zetsche med vrsticami najavil, da nimajo naslednjega skupnega projekta. Takrat je dejal: "Če bomo ostali na tej številki (13 skupnih projektov), je to idealno, če bo še kakšen več, bo tudi v redu." Med drugim sta del skupnih projektov Daimlerja in Renault-Nissana tudi Revozova smart forfour in renault twingo.
Ghosn je pojasnil, da skupni projekti zahtevajo veliko časa, kar so mnogi razumeli kot, da se sodelovanje končuje. Nekateri so namigovali, da je vzrok temu tudi to, da je Ghosn zasedel vrh Mitsubishija, ki je bil pred desetletjem del Daimlerjevega imperija, a jih je v Stuttgartu zaradi njega še danes boli glava.
Zaradi Renault-Nissnovega posla z Mitsubishijem naj bi Ghosn spremenil prioritete, tudi sodelovanje z Daimlerjem, piše Automotive News Europe.