Renault bo avte prodajal s slovenskim sloganom

Foto: EPA
Foto: EPA
Renault je uradno predstavil nov prodajni slogan, s katerimi si bo po vsem svetu pomagal pri trženju nove generacije svojih vozil. Izmed vseh idej so šefi v Parizu izbrali slogan iz Slovenije.
Oglej si celoten članek

Vsaka znamka ima svoj slogan, po kateri je znana. "Prednost v tehniki (Vorsprung durch Technik)", "Drzni si dlje (Go further)," "Das Auto (To je avto)", "Wir leben autos (Živimo za avte)", "Freude am Fahren (Užitek v vožnji)" ... Zveni znano?

Od leta 2009 naprej so pri Renaultu oglase za svoja vozila pospremili s stavkom "Drive the change," oziroma v prevodu "Zapeljite spremembe". 

Na salonu v Ženevi pa so predstavili nov slogan za naslednjo večletno obdobje, ki se glasi: "Renault, passion for life (Renault, strast do življenja)".

Posebnost tega stavka je, da izvira iz Slovenije. V internem Renaultovem natečaju so namreč izbrali idejo iz marketinškega oddelka Renault Adriatic, kamor spadajo slovenski trg in trgi nekdanje Jugoslavije, sedež regije pa je v Ljubljani.

"Renault se spreminja in naši kupci to opažajo, najbolj očitni primeri so modeli twingo, clio in captur. Z najnovejšimi izdelki pa gremo še dlje, kar bodo kupci lahko doživeli z espaceom ali kadjarjem. Naše avtomobile odslej odlikuje več atraktivnosti, posebnosti in zaželenosti, saj so osredotočeni na to, da naredijo življenja kupcev boljša in so zato osredotočeni na dejanske prednosti za dejanske ljudi," je za zurnal24.si pojasnil Miguel Angel Calderon, direktor marketinga za regijo Adriatic..

Všeč je bil tudi šefu Carlosu Ghosnu

"Nov slogan je prišel iz našega oddelka Renault Adriatic, na kar smo zelo ponosni, res pa je tudi, da gre za delo in trud velikega števila ljudi znotraj Renaulta. Ker je prodajni slogan bistvenega pomena za takšno globalno družbo, kot je Renault, je moral biti novi slogan potrjen s strani tako globalnega direktorja marketinga Michaela van der Sandeja kot tudi našega generalnega direktorja Carlosa Ghosna."

Kot so še pojasnili pri znamki, so v okviru sprememb izdelali tudi novo slikovno in zvočno podobo, ki bo krasila njihove oglase. Lani je Renault po svetu prodal več kot 2,7 milijona vozil, cilj je seveda čim prej preseči tri milijone, kar naj bi dosegli z novimi modeli.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • Jz bi "Drive the change" prevedel kot "Peljite spremembo".

  • 12:22 3. Marec 2015.

    "Das Auto (To je avto)", "Wir leben autos (Ljubimo avte)", Novinar, ki pozna nemščino samo preko Google Translate :)

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.