Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo to zgodilo. Podjetja nenehno razmišljajo, kako priti do novih kupcev in kako povečati svoj doseg. V to zgodbo se več kot odlično vključujejo tudi avtomobili, ki vsi po vrsti dobivajo velike digitalne zaslone.
Podjetje Telenav je že predstavilo načrt o platformi, ki bo oglaševalcem omogočala, da se njihova sporočila vidijo na zaslonu večpredstavnostnih sistemov v avtomobilih. Oglasi se bodo prikazovali ob vstopu v vozilo in na semaforjih, med vožnjo pa se zaradi varnostnih razlogov ne bodo prikazovali, pravijo v tehnološkem podjetju. S prihodom samovozečih avtomobilov tudi teh omejitev ne bo več.
Na zaslonih se bodo prikazovali aktualni oglasi, kot recimo kuponi oziroma nasveti kje se ustaviti, ko ste lačni. Oglasi bodo na začetku statični in samo v audio različici, s časom pa se bodo spreminjali, še pravijo v Telenavu.
jebeš mi mater da uzamen kladivo in razbijem uni ekran in vozim avto brez ekrana... reklame sigurno NE!
To je enako kot če bi tebi v hišo metal gnoj skozi okno Brez kakršnega koli dovoljenje. Isto velja za …