Neodvisna ameriška agencija za zaščito potrošniških pravic Federal Trade Commission (FTC) je dosegla dogovor z Nissanom o prenehanju predvajanja lažnih elementov v televizijskih reklamah, ki zavajajo kupce.
Japonski proizvajalec vozil je namreč v televizijskih oglasih svojega poltovornjaka prikazal z "nadnaravnimi" močmi. Tako v nekem prizoru na peščeni sipini obtiči buggy, Nissanovo vozilo pa ga z lahkoto potisne na vrh.
"Reklama, v kateri nissan frontier reši buggyja, je posneta v slogu amaterskega posnetka s spletnega kanala YouTube. Težava je, ker se to v resnici ni zgodilo in so obe vozili na vrh potegnili s kablom," so sporočili iz FTC.
Takšni triki v avtomobilski industriji niso nič novega. Samo predlani je deset najuspešnejših avtomobilskih proizvajalcev za televizijske oglase zapravilo 6,25 milijarde dolarjev.
Reklama, zaradi katere je Nissan na udaru
Nissan je posnel sporno reklamo, v kateri njihov poltovornjak "priskoči" na pomoč buggyju, ki obtiči na strmi peščeni sipini.
Ali je kaka agencija v ZDA odreagirala, ko so ob zavzetju Iraka prikazovali navdušenje iračanov nad okupacijsko oblastjo v različnih …