Preberite še:
|
Mirko Fifolt, sekretar Sekcije za osebna motorna vozila, je za
zurnal24.si pojasnil odločitev:
"Vseskozi smo računali, da bo salon kot tak organiziran, vendar pa je prodaja v novembru v
primerjavi z enakim obdobjem lani padla za 18 odstotkov. To pomeni, da avtosalona leta 2009
zagotovo ne bo, saj je vložek zaradi slabe prodaje in trenutnega stanja v avtomobilski industriji
prevelik."
Treba je počakati. Prepričan pa sem, da v Sloveniji avtomobilska kriza ne bo tako huda kot drugod. Bogdan Žvanut, predsednik sekcije |
|
Pri Fifoltu smo se želeli še pozanimati, kolikšni so stroški takega avtosalona, vendar pa konkretnega zneska nismo dobili: "Znesek težko ocenjujem, saj je vezan na stroške oblikovanja razstavnega prostora. Vsako podjetje, blagovna znamka in voznik ima svoje zahteve ter stroškovnik, zato je težko oceniti, koliko bi organizacija avtomobilskega salona stala."
Sekcija je spomladi, ko je objavila novico o organizaciji desetdnevnega salona, napovedovala, da se bo ta trudil biti komercialen in da naj bi med njegovim potekom poskušali močno pospešiti prodajo. Predsednik sekcije Bogdan Žvanut nam je povedal, da so po tehtnem premisleku ugotovili, da prodaja na samem salonu ne bi prinesla želenih rezultatov.
"Prodaja avtomobilov mora potekati kvalitetno, stranki se je treba posvetiti v največji možni meri, to pa je mogoče le v prodajnih salonih," pove Žvanut.
Niti Žvanut pa nima jasnega odgovora na vprašanje, kdaj bi lahko vendarle priredili salon, ki ga Slovenija pogreša že vse od leta 2006. Prvotni načrti so bili, da bi bil dogodek bienalen in bi se izmenjeval z zagrebškim salonom. V tem primeru je najbližji možni datum leto 2011. Vendar Žvanut noče napovedovati prehitro. "Treba je počakati na čase, ko avtomobilska industrija in trgovina ne bosta v takšni stiski, kot sta zdaj."