Razred B mlad kot še nikoli

Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B Foto: Andrej Leban Mercedes-benz razred B
Pozabite na stereotipe, ki ste jih doslej imeli o naših avtomobilih, pravijo pri Mercedes-Benzu. Razred B je namenjen mladim, poln je serijskega udobja in predvsem precej cenejši. Od 21.600 evrov dalje.
Oglej si celoten članek

Razred B naj bi pri nas prihodnje leto precej popravil prodajne številke uvoznika, saj jih nameravajo prodati nič kaj butičnih 220. Smele napovedi utemeljujejo z velikim preskokom, ki ga je napravila druga generacija, z dejstvom, da razred B odslej nadomešča tudi razred A in glede na zanimanje, ki ga je avtomobil žel še pred prodajo. Cilja predvsem na mlade družine in dinamične kupce, ki bi se sicer ozrli po fordu C-maxu, golfu plusu, VW touranu ali kakšnemu francoskemu konkurentu.

Gre za prvi Mercedes-Benzov model na novi platformi, ki bo služila za osnovo še prihodnjemu popolnoma novemu razredu A, malemu SUV-u in kupeju. Za avtomobil so pri Mercedes-Benzu v komunikacijskem gradivu pripravili veliko presežnikov. Za dojemanje vseh oblikovnih posebnosti si je gotovo potrebno vzeti čas. Značilno prisekan nos s serijskimi okroglimi LED svetili, dvojna bočna črta in vizualno širok zadek ga zaznamujejo od zunaj, tudi znotraj pa je vse prej kot dolgočasen. V oči padejo serijski multifunkcijski volan, okrogle odprtine zračnikov in odvisno od opremljenosti veliko okrasnih elementov, tudi brušenega aluminija. Na otip in videz je vse obdelano zelo pedantno.

Avtomobil je daljši za skoraj deset, nižji pa kar za pet centimetrov v primerjavi s prvo generacijo. Nižje se tudi sedi, a je hkrati bolj prostoren, zadaj pa po podatkih tovarne lahko ponuja celo več prostora za noge kot luksuzni limuzini razredov E in S.

Tudi dvojna sklopka

Motorji so štirje, vsi štirivaljniki, po dva na tip goriva, vsi z neposrednim vbrizgom. Kasneje se bo pridružil še en par. B 180 CDI bluefficeincy ponuja 80 kW moči in porabo od 4,4 litra na 100 km dalje, močnejši B 200 CDI bluefficeincy pa ob isti prostornini 1,8-litra 100 kW ob enaki porabi. Bencinarja nosita podobni oznaki in sicer B 180 bluefficeincy s 90 kW (poraba od 5,9 litra) in B 200 bluefficeincy s 115 kW (poraba od 5,9 litra), oba pa imata 0,2 litra manjšo prostornino motorja. Izvedenki B 250 bosta imeli na zalogi 125 kW pri CDI motorju in 155 kW pri bencinarju. Oba bosta na voljo septembra prihodnje leto. Vsi motorji so opremljeni s stop&start sistemom, aktivnim nadzorom loput vstopišč zraka in šeststopenjskim menjalnikom, na voljo pa je tudi 7G avtomatski menjalnik z dvojno sklopko.

Tudi po zaslugi koeficienta zračnega upora 0,26 je pri porabi in izpustih razred B skočil daleč naprej. Prvi kilometri z njim so dali občutek zanesljive in predvsem udobne lege na cesti.

Bogata serijska oprema

B iz razreda kompaktnih enoprostorcev sili tudi po serijski opremi. Ta poleg že opisanih elementov vsebuje Mercedes-Benzov collison prevention asisst, ki ob zaznavi nevarnosti trka pripravi nekatere elemente za hitro ukrepanje, attention assist za nadzor budnosti voznika, radio z USB in bluetooth, medenično blazino za voznika in sovoznika, električno parkirno zavoro …

Med dodatno opremo pa gre poleg hitre avtomatike omeniti še asistenta za držanje smeri in opozorilnikom pred mrtvim kotom, distronic plus radarski tempomat s funkcijo samodejnega zaviranja v sili, inteligentne luči, asistent za prepoznavanje omejitev, internetno povezavo, vizualni night paket …

Morda še najbolj razred B preseneti s ceno. Ta je v povprečju od predhodnika nižja kar za tri tisočake. B 180 CDI je tako ocenjen na 23.100 evrov, močnejši pa na 24.960 evrov. Bencinski vstopni model pa je na voljo za  21.600 evrov, medtem ko močnejši stane 23.280 evrov. Že letos naj bi prodali 60 vozil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.