Razlika v denarnici občutna

Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva Foto: Anže Petkovšek opel meriva
Pri Oplu so očitno zadovoljni z videzom merive, zato mu ob prenovi niso posvečali velike pozornosti. Moči so usmerili v nove tehnologije za več udobja in nižje stroške lastništva. Palec gor, lahko zapišemo po druženju z merivo, ki jo je poganjal nov 1,6-litrski turbodizel.
Oglej si celoten članek

Pred štirimi leti je Opel kupce nagovarjal s trikom odpiranja vrat v nasprotni smeri po vzoru „vsak k sebi.“ In to pod kotom 84 stopinj, kar pripomore k lažjemu vstopanju.

Tudi danes je to še vedno „atrakcija“ za mimoidoče, v praksi pa omogoča lahkotno posedanje otroka v otroški sedež, če so parkirna mesta velika in ne tako enostavno na ozkih parkirnih prostorih pred nakupovalnimi centri.

Druge inovacije v ospredju

Foto: Anže Petkovšek opel meriva Po prenovi sem zadovoljen, da vrata niso tisto, na kar stavijo v Rüsselsheimu, pač pa so to tehnologije in sistemi, ki se lahko na dolgi rok izkažejo za praktične in uporabne, ter niso zgolj komercialni trik za privabljanje kupcev.

Na zunaj so spremembe skoraj zanemarljive, a nujne. Dobila je bolj zaobljene žaromete, obsežna kromirana maska daje premium občutek, tehnologija LED-luči je na voljo za sprednje dnevne in zadnje luči. Testnik je imel za doplačilo 400 evrov prilagodljive (AFL) žaromete. Če se veliko vozite ponoči, investirajte v njih!

Gumbov se še niso znebili

Pomembnejša novost za voznika je nov informacijsko-zabavni sistem IntelliLink tretje generacije s sedempalčnim barvnim zaslonom visoke ločljivosti, ki je v praksi preprostejši za uporabo in predvsem hitrejši. Kljub vmesniku je gumbov toliko, da jih komaj preštejemo, voznik pa se v njihovi množici hitro izgubi.

Hvalimo glasovno ukazovanje, ki ga aktiviramo na multifunkcijskem volanu, kar sicer ni nikakršna novost v avtomobilski industriji, ampak v času mobilne pismenosti voznikov nuja. Ukazujemo lahko več stvari hkrati, sistem omogoča tudi branje SMS sporočil. Telefonske pogovore je mogoče opravljati prek povezave Bluetooth, na voljo je tudi funkcija Audio Streaming. Posodobitve kartografije navigacije je mogoče prenesti prek USB-ključka. Uporabno!

Foto: Anže Petkovšek opel meriva

Prilagodljivost za petico

Kjer Opel in meriva iščeta prednosti pri prepričevanju kupcev tovrstnih vozil je prilagodljivost, ki so jo ob prenovi še dodatno prilagodili mladim družinam in dejavnim upokojencem, ki sta dve glavni ciljni skupini.

Pri lažjem vstopanju in izstopanju iz vozila je v pomoč priročna ročica, ohranili so 32 odlagalnih površin, sistem zadaj vpetih zadnjih vrat FlexDoor omogoča odpiranje vseh štirih vrat pod kotom 84 stopinj. Zadnja sedeža sta izdatno vzdolžno pomična. Lahko sta ločena, saj se tretji sredinski sedež s podiranjem in nadgradnjo za 50 evrov spremeni v priročno mizico s predalom za drobnarije in držalom za pijačo za potnika na zadnjih sedežih. Slednja sta ravno dovolj dvignjena, da imajo tudi otroci v otroških sedežih dober pogled naprej in skozi stranska okna.

Z novim turbodizlom zelo konkurenčna

Foto: Anže Petkovšek opel meriva Merivo sem pred prenovo preizkusil z 1,7-litrski turbodizlom, ki je še vedno na ceniku, a ni med najbolj ekološkimi na trgu, pa tudi ne med najbolj uglajenimi in tihimi. Zamenjava zanj je sodoben 1,6-litrski turbodizel z 100 kilovati moči, s čimer bo Opel lažje konkuriral konkurenci, ki je že prej posodobila in zmanjšala prostornino dizelskim agregatom. Slabih dizlov je danes na trgu malo, preizkušeni Oplov pa sodi med izdelke, ki jih ne gre spregledati. Za nameček je v merivi dobro usklajen z novim in zelo natančnim ročnim šeststopenjskim menjalnikom, ki bi mu sam dal prednost pred samodejnim menjalnikom.

Dizel je ob zagonu sicer še vedno glasen kot mali traktor, a že ko speljemo z mesta je uglajen in tih. Inženirji so mu zagotovili zajetnih 320 Nm navora, zato je učinkovit in prožen v vseh režimih vožnje, bodisi hitrem pospeševanju, prehitevanju v vmesnih vrtljajih, zelo dobro se obnese tudi pri avtocestnih hitrostih. Pri tem se pogosto zadovolji s porabo pod šestimi litri plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov. Velik napredek v primerjavi s starim dizlom, ki sem mu na testu izmeril za več kot liter višjo porabo. Pri letno prevoženih 10.000 kilometrih lastnik novega dizla v primerjavi s starim prihrani za dve polni posodi goriva.

 

avtomat

Motor:1.598 ccm, turbodizelski, 100 kW/136 KM, 320 Nm pri 2.000 vrt.


Poraba na testu:6,2 litra/100 km


Zmogljivosti:197 km/h, 9,9 sek. od 0 do 100 km/h


Cena:19.448 evrov (osnovni testni)/ 24.158 / (testni z dodatki)

AvtoTest


Pogonski sklop, prilagodljivost, sedeži;


Hrupno podvozje, (pre)številni gumbi na armaturki;

Udobje.

Ogrevani sedeži in ogrevan volanski obroč sta sicer udobni funkciji, a po našem mnenju nepotrebni. S seznama dodatkov priporočamo prilagodljive žaromete, vožnja z njimi je ponoči varnejša in udobnejša, zelo udobni, čeprav s premalo bočnega oprijema so ergonomski sedeži, ki visoko oceno dobijo tudi na daljših poteh. V njih se na dolgi rok še posebej izplača investirati – hrbtenica vam bo hvaležna.

 
Pogon.

1,6-litrski turbodizel je na izbiro v treh različicah, s 70, 81 in 100 kilovati moči, vse različice so kombinirane s sistemom start/stop. Med najšibkejšo in najzmogljivejšo različico je razlika v ceni vsega 700 evrov. Tudi zato priporočamo izbiro 100 kilovatnega turbodizla. Z njim je dovolj poskočna tudi za tiste, ki ne želijo le mirnega vijuganja. Na luknjastih cestah ostaja trda, na avtocesti je požiranje neravnin mehko. Zmoti le hrupno podvozje.

 
Konkurenti.

Ob korejskemu dvojcu hyundai ix20 in kii venga izpostavljamo fiat 500L in ford B-max. Italijan se z merivo kosa v prilagodljivosti, navduši tako z notranjo prostornostjo, kot velikostjo prtljažnika, manj pa z udobjem sedenja, 1,6-litrski turbodizel v 500 L postreže z največ 77 kilovatov moči. B-max se pelje najbolj športno, ima priročna drsna vrata, njegova prednost je odlični 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki je odlična alternativa dizlom. Je pa za družinsko uporabo skop s prtljažnikom.

 
Vrednost.

Brez popustov je v najbogatejšem paketu cosmo, s katerim je bil opremljen testnik, krepko cenejša od 20 tisočakov. S pametnim izborom opreme in dodatkov se da še nekaj prihraniti, je pa cena v vsakem primeru zelo konkurenčna. Najbolj opremljeni fiat 500 L je z nekoliko šibkejšim turbodizlom z akcijsko ceno 500 evrov pod merivo, zelo blizu sta s ceno tudi najbolje opremljena hyundai ix20 in kia venga z 1,6-litrskim dizelskim agregatom.

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.