Razkrite cene za novi renault espace

Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace Foto: Renault Renault espace
Pri Renaultu so že pred majskim začetkom prodaje nove generacije nekdaj velikega enoprostorca espace, ki je postal križanec, že izdali cene za espaca.
Oglej si celoten članek

Že ob začetku prodaje bo novi renaultov križanec na voljo s tremi paketi opreme: life, zen in initiale paris. V začetku bo naprodaj z dveam motorjema: energy dCi 130 Stop&Start in energy dCi 160 EDC Stop&Start z novo tehnologijo Twin Turbo.

Več o novem espacu si preberite tukaj

Za šibkejšega turbodizla s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo treba odšteti najmanj 29.990 evrov, najdražji espace z močnejšim turbodizlom, samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko in najvišjo stopnjo opreme bo stal 41.990 evrov.

Polni LED žarometi standardno

Espace lahko gosti do sedem potnikov, sedem sedežev pa bo možno naročiti za vsako od različic. Osnovna različica opreme (life) prinaša polne LED žaromete, 17-palčna lita platišča, fiksno strešno okno »Lumiere«, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, enostaven sistem zlaganja sedežev v drugi in tretji vrsti s sistemom One Touch (s pritiskom na stikalo v prtljažnem delu). Novost je druga generacija multimedijskega sistema r-ink2, ki vključuje 8,7-palčni kapacitivni zaslon na dotik z navigacijsko napravo TomTom in kartografijo Evrope. Na voljo bo tudi sistem za pomoč pri parkiranju 360.

Podvozje s krmiljenjem vseh štirih koles

Srednja stopnja opreme (zen) prinaša novi sistem multi-sense® (pri samodejnem menjalniku z vodjno sklopko), ki vozniku omogoča izbiro enega od petih načinov vožnje (eco, comford, normal, sport, personal). S pritiskom na stikalo vsak izbran način vožnje spremeni vzorec delovanja menjalnika, volana in motorja. Izbranemu načinu vožnje se prilagodi tudi delovanje podvozja s krmiljenjem vseh štirih koles 4control in variabilnim vzmetenjem (v različici zen za doplačilo). Paket zen prinaša še za palec večja kolesa, sistem samodejnega vklopa/izklopa dolgih luči, sistem LDW – opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu, sistem za nadzor mrtvega kota, sistem ohranitve varnostne razdalje, sistem samodejnega zaviranja v sili in opozorilnik prekoračitve hitrosti s prepoznavo prometnih znakov.

Najvišja stopnja opreme (initale paris) dodaja boljše materiale in še več opreme. Za najvišjo stopnjo opreme so rezervirana ekskluzivna kovinska barva »črna amethyst«, 19-palčna platišča "initiale paris", prevleke iz nappa usnja temno rjave barve ali v dvobarvni izvedbi "siva camaieux", ogrevana prednja sedeža z masažno funkcijo in desetimi vrstami nastavitev (od tega osem električnih), dodatno hlajenje za drugo in tretjo vrsto sedežev. S tehnološkega seznama opreme pa sistem 4Control (podvozje s krmiljenjem vseh štirih koles) in variabilno vzmetenje, radio bose surround system z 12 zvočniki in funkcijo "active noise control". Serijski je sistem za pomoč pri parkiranju 360° z vzvratno kamero.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.