Električni model citroën ë-C3 naj bi bil prvi električni model izdelan v Evropi za ceno pod 25 tisoč evri. S subvencijo v višini 6.500 evrov se močno približa ceni bencinskega modela, ki v najzmogljivejši (88 kW/110 KM) in najbolje opremljeni različici stane 18.480 evrov, osnovna različica (61 kW/83 KM) pa stane najmanj 14.210 evrov.
Citroën je namreč uradno predstavil slovenske cene za svoj najnovejši model 100-odstotno električni ë-C3. Kot so zapisali, novi ë-C3 predstavlja ključen korak v strategiji znamke, da električno mobilnost približa vsem ljudem. ë-C3 z dosegom 320 kilometrov (WLTP) bo na voljo po ceni, ki se začne pri 24.800 evrih, brez upoštevane subvencije.
Leon Malovrh, vodja prodaje C Automobil Import, ob tem poudarja: "Ponosni smo, da lahko ponudimo inovativen in dostopen električni avtomobil, ki odraža našo dolgoletno zavezo k izboljšanju vsakdanjega življenja voznikov. Model C3 je od svoje uvedbe leta 2002 postal ikona znamke Citroën. Od takrat je bilo prodanih več kot 5,6 milijona vozil po vsem svetu. V Sloveniji pa smo od leta 2016, z zadnjo generacijo, prodali preko 6.000 vozil in imamo v segmentu B v letošnjem letu kar 17,93 % tržni delež. Novi električni ë-C3 pa vsekakor odraža prizadevanja znamke Citroën k zagotavljanju dostopnih vozil in utira pot za bolj trajnostno prihodnost na slovenskih in evropskih cestah."
Pri Citroënu za svoj mali električni avto pravijo, da enako kot drugi, klasični modeli znamke, prinaša občutek "lebdenja na leteči preprogi", saj so pri tem modelu prvič združeno vzmetenje in novi sedeži poimenovani advanced comfort. Moč elektromotorja je 83 kW/113 KM, 44 kWh baterija pa omogoča doseg do 320 kilometrov po ciklu WLTP. Omogoča hitro polnjenje od 20 do 80 odstotkov v 26 minutah na 100 kW polnilnicah.
Na Žurnal24 smo model ë-C3 spoznali na svetovni premieri v Parizu. Več o tem tukaj.
nekoč je citroen izdeloval in prodajal picasoja. cena sitnica 20000 eurov. potem pa posust ne boste verjel skor 10000 eurov. …
Zaradi mene lahko ceno nastavijo tudi pod 15 jurjev pa grem brez najmanjšega problema gladko mimo!
več kot 5000 ne bi dal za ta drek