Razkrita podoba novega slovenskega superšportnika

Foto: Tushek Tushek forego T700 Foto: Tushek Tushek forego T700 Foto: Tushek Tushek forego T700
Aljoša Tušek, ki je svetovni javnosti postal znan po svojem superšportniku renovatio T500, je že lani napovedal še bolj nabrit model forego T700. Šlo naj bi za pravo cestno raketo, ob kateri naj bi lamborghini aventador deloval prav počasno. Sedaj so prvič javne tudi skice forega, Tušek pa je za Žurnal razkril še nekaj skrivnosti.
Oglej si celoten članek

Forego T700 je sicer že obstajal, tako da gre že za nekakšno drugo generacijo. Novinca bo poganjal sredinsko umeščen motor z okoli 520 kilovati moči (okoli 700 KM). Čeprav v tujih medijih napovedujejo, da bo tako kot pri T500 za pogon znova skrbel Audijev stroj, je Aljoša Tušek za Žurnal24 to zanikal in napovedal, da je v igri motor še veliko bolj prominentne športne znamke, a naj do končnega dogovora ime ostane skrivnost.

Izdal pa je, da bo motor z neposrednim vbrizgom še močnejši od zgoraj navedenih podatkov, povezan pa bo s sekvenčnim menjalnikom.

Ena bistvenih lastnosti avtomobila bo lahka monocoque konstrukcija iz ogljikovih vlaken tako kot pri ferrariju laferrari ali mclarnu P1. Zaradi tega bo avtomobil tehtal le tisoč kilogramov, kar pomeni impresivno razmerje med močjo in maso, ki bo veliko boljša kot pri denimo lamborghiniju aventadorju.

Pospešek od 0 do 100 km/h naj bi po neuradnih ocenah znašal pod tremi sekundami, najvišja hitrost pa naj bi bila okoli 320 km/h.

Prvak v aerodinamiki

Tušek je pojasnil, da so med razvojem izredno delo naredili na področju aerodinamike, saj da gre za športnika z enim najboljših, če ne najboljšim količnikom upora in aerodinamičnega pritiska. "Da, seveda, podatek računalniške simulacije o maksimalni lateralni sili 3,3 G-ja v zavojih drži," je odgovoril Tušek na naše nejeverno vprašanje, ali bo avtomobil resnično tako "pribit" ob asfalt. Za primerjavo, precej težji lamborghini aventador zmore v ovinkih "skromnih" 1,05 G-ja.

Avtomobil je trenutno še vedno le skica, medtem ko naj bi bil "v mesu" predstavljen na začetku prihodnjega leta, napoveduje Tušek. Napovedana je tudi njegova dirkališka izvedenka T700 pista. Kot še eno pomembno smer v razvoju avtomobila pa ustanovitelj znamke napoveduje tudi uporabo hibridnega pogona, pri čemer naj bi elektrika gnala prvi par koles. Takšen pogon naj bi bil uporabljen že pri T700, čeprav ne še v prvih izdelanih primerkih.

Sprememba v filozofiji

Trenutno v podjetju še vedno veliko moči vlagajo v izdelavo 30 primerkov modela renovatio T500 in njegove izboljšane različice T500R, čeprav želijo z modelom T700 nekoliko spremeniti filozofijo in se zahtevnim kupcem po svetu predstaviti kot proizvajalec resnično najbolj ultimativnih dirkalnikov, medtem ko bo T500 prevzel vlogo bolj dostopnega, a še vedno dirkaških užitkov polnega modela.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 6

  • 08:51 3. Oktober 2013.

    BenX...mal g apihneš, deluješ kot hud strokovnjak p aočitno niti ne veš,d a corvetta ž elep cajt drži rekord na …

  • 18:17 21. Marec 2013.

    ...zaradi tega bi pač pričakoval, da bo končna kaj višja. ker če imaš 700 konjskih moči in najboljšo aerodinamiko na …

  • 18:15 21. Marec 2013.

    hvala za pojasnilo ampak nebi bilo treba... ta avto je dokaj primerljiv z ostalimi superšportniki, predvsem lamborghinijem. zdaj pa poglejmo …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.