Ranger tako udoben še ni bil

Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Ford Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger Foto: Gregor Prebil Ford ranger
Nova generacija ameriškega poltovornjaka ford ranger ostaja robustna, a tako potovalna in udobna, kot je zdaj, ni bila še nikoli v svoji zgodovini. Cene se začnejo pri 18.680 evrih za dvokolesno gnan model, s pogonom 4x4 pa se cene pričnejo tik nad 20 tisočaki.
Oglej si celoten članek

Od prejšnje generacije je ostalo le ime, vse druge je novo, o novem rangerju pravijo pri Fordu, ki so tudi poltovornjaku (pick-upu) namenili vse sodobne tehnološke in varnostne pripomočke. Z njimi je na testiranjih trčenj Euro NCAP postal sploh prvi poltovornjak s petimi zvezdicami za varnost.

Oblikovno ostaja robusten, a se lahko s sodobnimi in elegantnimi linijami brez pomislekov z njim zapeljete tudi na večerjo. Na poti v restavracijo ne bo trpelo niti udobje, saj ima vse pripomočke, ki jih poznajo tudi potniške različice Fordovih modelov.

Tudi kamera in glasovno ukazovanje

Foto: Gregor Prebil Ford ranger Elektronski sistem stabilnosti prihaja serijsko, novost je kamera za pomoč pri parkiranju in vzvratni vožnji s projekcijo slike na vzvratnem ogledalu, potnikom je v potniški kabini na voljo  23 odlagališč, zračnih blazin in zaves je skupaj sedem, standardno prihaja tudi blazina za kolena. Na voljo je satelitska navigacija s pet palčnim barvnim zaslonom, z audio sistemom in klimatsko napravo je moč upravljati s pomočjo glasu.

V prvi vrsti ranger še vedno ostaja delovni stroj in je namenjen tisti, ki ga bodo uporabljali zaradi njegovih zmogljivosti. Sposoben je povleči do 3350 kilogramov, od tal je oddaljen 230 milimetrov, po vodi lahko brodi do globine 80 centimetrov. Pri izvedenki z 2,2-litrskim TDCi motorjem je nosilnost do 1333 kilogramov.

Dva dizla

Foto: Gregor Prebil Ford ranger Motorno paleto sestavljata nova dizelska motorja, šibkejši 2,2-litrski TDCi z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in navorom 375 Nm in zmogljivejši 3,2-litrski TDCi z močjo 147 kilovatov (200 KM) in navorom 470 Nm. Pogonska sklopa sta dva, 4x2 in 4x4, paketi opreme štirje, tipi kabine pa trije.

Vstopna različica 4x2 stane 18.680 evrov, cenovno najbolj ugoden model s štirikolesnim pogonom in enojno kabino stane 20.010 evrov, najcenejši z dvojno kabino pa 21.340 evrov. Za tiste, ki želijo več je na izbiro še robustni wildtrak.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.