Od prejšnje generacije je ostalo le ime, vse druge je novo, o novem rangerju pravijo pri Fordu, ki so tudi poltovornjaku (pick-upu) namenili vse sodobne tehnološke in varnostne pripomočke. Z njimi je na testiranjih trčenj Euro NCAP postal sploh prvi poltovornjak s petimi zvezdicami za varnost.
Oblikovno ostaja robusten, a se lahko s sodobnimi in elegantnimi linijami brez pomislekov z njim zapeljete tudi na večerjo. Na poti v restavracijo ne bo trpelo niti udobje, saj ima vse pripomočke, ki jih poznajo tudi potniške različice Fordovih modelov.
Tudi kamera in glasovno ukazovanje
V prvi vrsti ranger še vedno ostaja delovni stroj in je namenjen tisti, ki ga bodo uporabljali zaradi njegovih zmogljivosti. Sposoben je povleči do 3350 kilogramov, od tal je oddaljen 230 milimetrov, po vodi lahko brodi do globine 80 centimetrov. Pri izvedenki z 2,2-litrskim TDCi motorjem je nosilnost do 1333 kilogramov.
Dva dizla
Vstopna različica 4x2 stane 18.680 evrov, cenovno najbolj ugoden model s štirikolesnim pogonom in enojno kabino stane 20.010 evrov, najcenejši z dvojno kabino pa 21.340 evrov. Za tiste, ki želijo več je na izbiro še robustni wildtrak.