Range rover velar je razlog za ignoranco do nemcev

Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar Foto: Land Rover Range rover velar
Land rover je razkril podobo svojega novega modela velar, ki bo postal četrti člen športno-premijske podznamke Range Rover. Velar je takoj požel aplavz, z njim pa znamka lovi nov tip kupcev, ki bodo kar za desetletje mlajši.
Oglej si celoten članek

Če je doslej nekdo omenjal sposobnosti range roverja, potem so vsi najprej pomislili na zmes luksuza in zmogljivosti na terenu, ki so jih poosebljali modeli range rover evoque, range rover sport in zastavonoša range rover. 

Velar, ki se po merah in ceni uvršča med evoqueja in sporta, pa bo najbolj cestni range rover doslej, pravijo pri tovarni. Nekoliko na to spominja že drzna oblika, ki je prefinjena zmes terenca in fast-back cestnega avtomobila, pri čemer ločena barva strehe še poudarja zelo atletsko postavo. A za razliko od tekmecev, kot so BMW X4 ali mercedes-benz GLC coupe, velar ne pretirava z nizkim zadnjim delom, pa čeprav je s koeficientom upora 0,32 to najbolj "spolzek" range rover doslej.

Foto: Land Rover Range rover velar Velar bo kradel kupce še pestri paleti drugih kupcev, med drugim računajo na takšne, ki bi sicer izbrali porsche macana. Velar naj bi naslavljal tudi precej mlajše kupce, kot so bili doslej vajeni pri Land Roverju. Tako naj bi namesto "50 in nekaj" tipični kupci velarja spadali v skupino "40 in nekaj".

Zunanja oblika je sodeč po prvih odzivih javnosti zadetek v polno in vse kaže, da bo velar ena izmed zvezd salona v Ženevi, ki te dni odpira svoja vrata. Avto se precej zgleduje po modelu sport, a ima tudi nekaj originalnih potez. Zadnja svetila so tako vodoravna, podobno kot pri evoquu, a so obenem razpotegnjena čez celoten zadek. Zanimiv detajl so kljuke, poveznjene v vrata, ki pa se dvignejo, ko lastnik odklene avto. Kot pri tesla modelu S, torej. 

Foto: Land Rover Range rover velar Velar si bo veliko sposojal pri sorodnem jaguarju F-pace, saj je izdelan na isti platformi, celo rojstna tovarna obeh je ista, Solihull v Veliki Britaniji. Vseeno bo med njima tudi veliko razlik, nenazadnje bo velar menda precej dražji od F-paca, pa tudi od neposrednih nemških tekmecev. 

Karoserija avta je sicer v 81 odstotkih izdelana iz aluminija, kar zagotavlja lahkost, a hkrati dovoljšnjo togost za agilno in udobno vožnjo, zagotavljajo pri Land Roverju. 

Tudi v notranjosti velar stopa korak naprej v filozofiji Range Roverja. V središču sredinske konzole sta kar dva 10-palčna zaslona na dotik. Spodnji nadomešča fizično konzolo za upravljanje klimatizacije, prek njega voznik izbira različne vozne režime. Zgornji zaslon je namenjen navigaciji, telefonu in audio napravi. Ko avto ugasne, se oba zaslona nevidno zlijeta nazaj z armaturo. Podoben trik so uporabili tudi pri volanu, saj se tudi tam ob vžigu motorja gumbi izbočijo.

V prtljažniku je v osnovi za 673 litrov prostora, kar naj bi bilo največ v razredu.

Serijski štirikolesni pogon in osemstopenjski avtomatik sta del serijske opreme, več kot 25-centimetrski odmik od tal (zračno vzmetenje) in aktivna zapora zadnjega diferenciala pa obetata nadpovprečne sposobnosti izven asfalta, pa čeprav naj bi bil valr predvsem cestno naravnan. Tu sta še podatka o vstopnem kotu pri skoraj 29 stopnjah in maksimalnem brodenju po 65 centimetrskih globinah.

Foto: Land Rover Range rover velar Opremski paketi so štirje, motorjev pa skupaj šest, od tega trije dizli (štirivaljnika s 132 kW/180 KM in 176 kW/240 KM ter V6  220 kW/ 300 KM). Novemu bencinskemu motorju s 184 kW/250 KM se bo kasneje pridružila še izpeljanka istega motorja z 220 kW/300 KM, medtem ko bo za vrhunec skrbela V6 supercharged različica, ki bo rohnela z 280 kW/380 KM. Napovedana je tudi hibridna različica.

Kako pomemben bo vstop v novi segment za znamko Land Rover, pove podatek, da naj bi v prihodnjih letih velar prispeval krepko več kot desetino vseh kupcev, pri čemer se bo 70 odstotkov teh prvič odločilo za znamko Range Rover. Preostali kupci pa bodo dosedanji lastniki modelov evoque ali sport. Slednjemu se zato piše precejšen upad prodaje, še piše Automotive News. 

V Veliki Britaniji bo vstopna cena za velarja ne tako majhnih 51 tisoč evrov. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.