Del javnosti mestni občini Maribor očita, da ji na prvem mestu ni prometna varnost, pač pa zgolj pobiranje denarja. Na spletnih družabnih omrežjih se je medtem začelo zbiranje podpisov pod peticijo proti radarskemu sistemu, ki je za zdaj vzpostavljen na 14, kmalu pa bo na 23 mestnih križiščih. Večino nasprotnikov moti predvsem dejstvo, da križišča z radarji niso posebej označena.
Nov radarski sistem v Mariboru, ki je v prvih 15 urah delovanja ujel kar 1.300 prekrškarjev, bodo zato sedaj še dodatno označili. Kot so sporočili z občine, da bodo v kratkem pred vsak drog z radarjem postavili prometni znak, tako da bodo vozniki jasno videli, v katerem križišču je radar.
Bodite pozorni na nalepke
Na drogove z radarji pa bodo tudi namestili nalepke, ki bodo voznike obveščale, s kolikšno hitrostjo lahko zapeljejo čez križišče. Sistem je začel delovati v torek. Izkazalo se je, da je med prekrškarji največ tistih, ki vozijo prehitro od 5 do 10 km/h, za kar je zagrožena kazen 80 evrov. Če bi bile vse kazni tako mile, bi samo v prvih 36 urah od glob iztržili slabega pol milijona evrov.
Oglasil se je tudi mariborski župan Franc Kangler, ki je pojasnil, da so se za celoten projekt odločili, ker so obstoječi semaforji dotrajani. "Za vzdrževanje zastarelega semaforskega sistema je mestna občina na leto porabila tudi do pol milijona evrov. S tem denarjem ni mogoče obnoviti celotnega sistema, zato smo se odločili za javno-zasebno partnerstvo," je dejal Kangler.
Kot je dodal, bo s tem projektom občina pridobila nov semaforski sistem, inteligentno usmerjanje prometa, ki skrbi za večjo pretočnost ob prometnih konicah; vzpostavitev novega optičnega omrežja, ki bo v letu 2013 omogočilo vzpostavitev brezplačnega brezžičnega interneta širom celotnega prenovljenega semaforskega sistema; glavno vodilo pri vsem pa naj bi bila po njegovih besedah skrb za večjo varnost vseh udeležencev v prometu.
Župan je ob tem zanikal obtožbe, da se s tem projektom polnijo zasebni žepi. Kot je zatrdil, se financira zgoraj navedena investicija. Spomnil je še, da je podizvajalec koncesionarja občinsko podjetje Nigrad, ki "daje kruh" 235 delavcem in njihovim družinam iz Maribora in okolice.
Sicer pa je bilo po zadnjih podatkih mariborskega mestnega redarstva od torka do danes opoldne zabeleženih 8000 prekrškov. Bolj natančne statistike naj bi bile dosegljive v ponedeljek, po prvih pavšalnih ocenah pa je 90 odstotkov vseh prekoračitev v območju do 10 kilometrov na uro. Za obdelavo prekrškov imajo na voljo štiri računalnike, tako da lahko hkrati delajo največ štirje redarji, ki obdelujejo prekrške, prvi kršitelji pa naj bi plačilne naloge prejeli v tednu dni.
Me zanima kaj boste rekl dons, ko so vaše spodbude k vandalizmu obrodile sadove?
po zakonu so te nalepke netzakonite,ker znak za omejitev hitrosti mora imeti prave dimenzije ,ne pa kar po kmečko...neke nalepke …
Zanka je za prevoženo rdečo luč. Za radar ne rabiš nobene zanke, razen , če se po njegovem obvestilu o …