Audi Q5 je v smeri modernih smernic na voljo z novimi, bolj varčnimi pogonskimi agregati z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilniki, po prenovi je še bolj športen, korak naprej obljublja na področju udobja, kupci pa naj bi cenili storitev Audi connect.
Največjo novost v prenovljenem Q5 predstavlja nova motorizacija, ki se ponaša s tremi novimi TDI in dvema TSI pogonskimi agregati. vsi kombinirajo direktno vbrizgavanje goriva in turbopolnilnike, vsi pa so tudi serijsko opremljeni s sistemom start-stop. Čeprav ima večina motorjev zdaj še večjo moč, se je njihova poraba zmanjšala za do 17 odstotkov.
Najvarčnejši med njimi je 2.0 TDI, ki je na voljo v dveh različicah. Štirivaljnik z močjo 105 kW (143 KM) in navorom 320 Nm je kombiniran z ročnim menjalnikom in s pogonom na sprednji kolesni par; na 100 km porabi v povprečju 5,3 litra dizelskega goriva, kar ustreza emisiji CO2 139 g/km. 75-litrski rezervoar goriva tako zadošča za akcijski radij do 1.400 km.
Pri različici z močjo 130 kW (177 KM) in navorom 380 Nm znaša poraba goriva 6,0 l/100 km (z menjalnikom S tronic in pogonom quattro). Motor 3.0 TDI pa razvije moč 180 kW (245 KM) in navor 580 Nm. S tem temeljito posodobljenim dizelskim V6-motorjem, ki je serijsko kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom S tronic in pogonom quattro, pospeši Q5 od nič do 100 km/h v 6,5 sekunde in doseže končno hitrost 225 km/h. Njegova povprečna poraba znaša 6,4 litra goriva na 100 km.
Tudi bencinska motorja za prenovljeni Audi Q5 sta v skladu z najnovejšim tehničnim razvojem. Posebnost v družini motorjev TFSI je novi dvolitrski štirivaljnik s številnimi inovacijami, ki zadevajo krmiljenje ventilov in njihovega hoda, inovativni toplotni management, vbrizgalno napravo, turbopolnilnik in integracijo izpušnega zbiralnika v glavo motorja.
Povsem nov je 2.0 TFSI, ki zagotavlja moč 165 kW (225 KM) in navor 350 Nm. Povprečna poraba
(z ročnim menjalnikom) znaša 7,6 l/100 km. Še večjo moč pa razvije novi 3.0 TFSI: trilitrski V6-motor s kompresorskim polnjenjem, ki je zamenjal 3,2-litrski agregat, namreč razvije 200 kW (272 KM) in navor 400 Nm. Ključni podatki: pospešek od nič do 100 km/h v 5,9 sekunde, najvišja hitrost 234 km/h, povprečna poraba 8,5 l/100 km.
Audi je model Q5 ponudil tudi kot hybrid quattro. To je Audijev prvi serijski hibridni model, ki združuje moč šestvaljnika in porabo štirivaljnika. Več o njem si lahko preberete tukaj.
Q5 s 75 litri dizla 1.400 kilometrov daleč
Audi Q5 je v smeri modernih smernic na voljo z novimi, bolj varčnimi pogonskimi agregati z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilniki, po prenovi je še bolj športen, korak naprej obljublja na področju udobja, kupci pa naj bi cenili storitev Audi connect.