Puma šla napudrat nos in v trgovino z bonboni

Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma
Ford je predstavil osveženo podobo svoje velike male uspešnice. Puma je pridobila tudi precej novih tehničnih posodobitev.
Oglej si celoten članek

Ford puma se je kot mali križanec izkazala za zadetek v polno, saj je hitro postala najbolj prodajan model modrega ovala v Evropi. Z njo so nadomestili tudi model fiesta, ki se je lani poslovil. Lastniki predvsem cenijo kompaktnost avta in notranjo prostornost ter uporabnost.

Puma je zdaj po štirih letih dobila osveženo zunanjo in notranjo podobo. Na zunaj je to opazno po spremenjenem svetlobnem podpisu, med opcijami so matrični žarometi. 

Foto: Ford Ford puma

Znotraj je osvežitev konkretnejša, novost je precej večji in "plavajoči" 12-palčni osrednji zaslon na dotik s Sync 4 programsko opremo, ki je tudi strojno bistveno zmogljivejši od predhodnice. Puma je pridobila 5G povezljivost in brezžično zrcaljenje telefona. Puma je izgubila veliko fizičnih gumbov v prid čistejšemu dizajnu, so pa pod sredinski zaslon ostale hitre tipke za klimatsko napravo in ogrevanje sedežev. Nova sta tudi volan in voznikov 12,8 palčni zaslon z grafiko visoke resolucije.

Puma je skočila naprej glede raznovrstnih asistenčnih sistemov, zdaj prepozna nevarnost trkov v križiščih in pri vzvratni vožnji, seveda je prilagojena tudi na nova vseevropska pravila glede opozarjanja na prekoračitev hitrosti. Izbrati je mogoče 360-stopinjski poged kamer. Že omenjeni matrični žarometi delujejo v sodelovanju z GPS in se vnaprej prilagodijo na prihajajoče cestne zavoje. Prilagodljivi tempomat se prav tako prilagaja poteku ceste. 

Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma

S stališča ostalega udobja je novost sredinsko naslonjalo za roke. Že doslej je bila odlična glede praktičnosti, avto je ohranil 80-litrsko "klet" v prtljažniku.

Pumo bodo poganjale izključno izpeljanke trivaljnega 1,0-litrskega Ecoboost bencinarja v kombinaciji mehkega 48 V hibrida zz 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM). Tudi ST različica se bo zanašala na trivaljnika, zanjo obljubljajo 127 kW (170 KM) in sedemstopenjski avtomatski menjalnik.

Puma prihaja na evropske ceste iz tovarne Craiova v Romuniji.

Foto: Ford Ford puma Foto: Ford Ford puma

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.