Testirali so 30 osrednjih modelov iz ponudbe vseh treh avtomobilskih znamk. Rezultati so bili pridobljeni s testnim protokolom, ki je omogočil merjenjeje med dejansko uporabo, oblikovanim skupaj z nevladnima organizacijama Transport & Environment (T & E) in France Nature Environnement (FNE), presojala pa jih je skupina Bureau Veritas.
Meritve v realnih pogojih
Med dejansko vožnjo "Real Driving Emissions" (RDE), so merili porabo goriva s prenosno napravo, ki jo namestijo v vozilo (PEMS*). Bureau Veritas, neodvisna in svetovno priznana organizacija, jamči za protokol in njegovo izvajanje v definiranih pogojih ter potrjuje točnost in poštenost rezultatov.
Meritve so izvajali na javnih in za promet odprtih cestah (25 kilometrov v mestnem okolju, 39 kilometrov po cestah izven naselj in 31 kilometrov po avtocesti) v resničnih pogojih vožnje (uporaba klimatske naprave, masa prtljage in potnikov, klanci, itd.).
Leta 2017 bo skupina PSA podatke dopolnila še z rezultati meritev škodljivih emisij dušikovih oksidov med dejansko uporabo vozil pri kupcih. Greg Archer, direktor oddelka za čista vozila Clean Vehicles pri združenju Transport & Environment, je povedal: "Preizkusi vozil v realnih pogojih strankam nudijo bolj reprezentativne podatke od najnovejših laboratorijskih testov; na ta način si bodo lahko izbrali najučinkovitejši model vozila."
"Leta 2017 bo skupina PSA podatke dopolnila še z rezultati meritev škodljivih emisij dušikovih oksidov med dejansko uporabo vozil pri …