S tem sporočilom je Guillaume Faury, direktor oddelka R&D pri PSA Peugeot Citroën, sprejel sto ljudi, ki imajo moč odločanja na področju gospodarstva in politike ter partnerjev in novinarjev, ki so se zbrali v ADN (Automotive Design Network), v Centru R&D PSA v Vélizyju.
Ob tej priložnosti so se gostje lahko seznanili z več popolnoma novimi tehnologijami, ki jih je razvil PSA Peugeot Citroën kot odgovor na izzive jutrišnjega vozila: urbanizacija, podnebne spremembe, potrošnikovi načini uporabe in njegovi načini potovanja. PSA je kot svetovno premiero razkril revolucionarno tehnologijo: Hybrid Air, inovativno tehnologijo, ki združuje bencin in stisnjen zrak ter tako označuje novo ključno stopnjo na poti proti vozilu, ki naj bi na sto prevoženih kilometrov porabil le dva litra goriva in izpust CO2 po 70 gramov na prevoženi kilometer.
Bencinski motor je združen s samodejnim menjalnikom, vozilo pa se lahko premika tudi brez delovanja bencinskega agregata. V tem primeru delovanje hidravličnega motorja omogoča stisnjen zrak, ki moč prenaša na prednji par koles. Hidravlična črpalka se med zaviranjem samodejno polni s stisnjenim zrakom, vozilo pa naj bi pri hitrostih pod 70 km/h večino časa delovalo na stisnjen zrak. Hibrid lahko deluje tudi le s pomočjo bencinskega motorja ali v kombinaciji bencinskega in hidravličnega motorja. Nova tehnologija naj bi prvič v serijskem modelu zaživela leta 2016.
PSA je predstavil še novo modularno platformo EMP2 : Efficient Modular Platform 2 . Ta platforma nove generacije prinaša zmogljive rešitve glede modularnosti, opreme in zmanjšanja izpustov CO2
Nova je tehnologija SCR za čiščenje dušikovih oksidov (NOx) dizelskih vozil. Da bi ohranil svoje vodilno mesto pri dizelskih motorjih in da bi izpuste NOx privedel na raven bencinskih motorjev, bo PSA že v letu 2013 lansiral selektivno katalitsko redukcijo (Selective Catalytic Reduction – SCR). Ta tehnologija je nameščena pred filtrom trdnih delcev z dovajanjem aditiva (FAP), združila pa bo izpust NOx in zmanjšanje porabe (za –2 do –4% v primerjavi z Euro5).
Druge inovacije
Hybride Eco, množično dostopna hibridna rešitev
Ta tehnologija, ki je prilagojena bencinskim in dizelskim vozilom segmentov B, C in D, bo omogočila prihranke 15 g CO2 in do 15 % manjšo porabo.
Koncept Dedicated-EGR (Exhaust Gas Recirculation, povratno vodenje izpušnih plinov), inovacija za optimalno porabo bencinskih motorjev
Ta novost je namenjena boljšemu izkoristku bencinskih motorjev in posledično prihrankom pri porabi goriva.
HYdole, vzorčno hibridno vozilo z električno dominanto (HYbride à DOminante éLEctrique)
Da bi testirali potencialne uporabnike jutrišnjega vozila in da bi odgovorili na potrebe po avtonomiji, je PSA s svojimi partnerji razvil vzorčno hibridno vozilo z možnostjo vnovičnega polnjenja kot vzorec za brezskrbno vožnjo električnega vozila.
VéLV, lahko mestno električno vozilo (Véhicule électrique Léger de Ville)
Šestdeset odstotkov mestnih voženj je opravljenih z individualnim vozilom z vsemi posledicami v zvezi z izpusti CO2. VéLV, projekt lahkega električnega vozila, ima nalogo poiskati odgovor na potrebe mestnih in primestnih voženj s porabo elektrike samo 85 Wh/km.
PSA: 2016 s hibridom z dvolitrsko porabo
Grupacija PSA Peugeot Citroën je razkrila pionirske rešitve za vozila, ki bodo v prihodnje prilagojena novim pričakovanjem kupcev in vedno prijaznejša do okolja.