Uradna serijska podoba bavarskega novinca se ne razlikuje kaj dosti od tistega, kar je BMW kot koncept razkazoval že septembra v Frankfurtu. Gre torej za 4,34 metra dolg avtomobil, ki je tako malenkost krajši od denimo ford C-maxa, a za okoli 10 centimetrov daljši od Mercedes-Benzovega razreda B. Širok je 1,80, visok pa 1,56 metra. Medosna razdalja meri 2,67 metra. Za avto so značilni kratki previsi.
BMW je torej sledil stuttgartskemu tekmecu v razred manjših premium enoprostorcev. Prvi del imena serije 2 pojasnjuje, v kateri razred ga postavlja, a avto hkrati prinaša veliko novost, saj kot prvi krši doslej sveto pravilo, po katerem je bila že misel na BMW z zgolj prednjim pogonom skorajda bogokletna.
Vendar serija 2 active tourer na novi platformi, ki si jo deli z novo generacijo minija, razbija ta desetletja dolg tabu in uvaja pogon na prednji par koles. Sprednja kolesa podpira Macphersonov tip noge, zadaj pa je večvodilna prema. Podvozje naj bi omogočalo športno lego, kot se pričakuje od znamkinih vozil.
Manjša revolucija tudi pri motorjih
Velika novost je pri motorni paleti, saj bo za premikanje avtomobila med drugim skrbel trivaljni 1,5-litrski turbobencinar s 100 kW (136 KM), ki za model 218i obljublja porabo 4,9 litra.
Najzmogljivejši bo 225i z dvolitrskim bencinarjem in 170 kW (231 KM), ki mu v razredu ne bo para. Obljubljena poraba je 6,0 litra, najvišja hitrost 235 km/h, pospešek pa 6,8 sekunde.
Različica 218d ima nov štirivaljni dizel s 110 kW (150 KM), zadovolji se s 4,1 litra porabljenega goriva na 100 kilometrov, pospešek pa je pod devetimi sekundami. Osemstopenjska avtomatika je na voljo za doplačilo. Poleg novih motorjev bodo pri znamki v prihodnosti gotovo ponudili štirikolesni pogon xdrive.
In kaj je BMW naredil pri notranjosti, ki je pri družinskem petsedu še kako pomembna? Trije otroški sedeži sicer v zadnjo klop verjetno ne bodo šli, vseeno pa naj bi imeli potniki veliko prostora, zadnji sedeži so neodvisno prilagodljivi, podirajo se v razmerju 40:20:40, prtljažni prostor pa meri od 468 do 1.510 litrov. Armaturna plošča je sicer skladno z imenom povzeta po coupeju (nova serija 2) oziroma bližnjemu sorodniku (serija 1). Konec leta bo na voljo tudi M-paket opreme, tako kot je zadnja leta običaj, bosta med standardno ponudbo paketa Sport line in Luxury line, ki bosta avtomobil po videzu in vsebini prilagodila naravnanosti voznika.
Opreme na izbiro je tradicionalno za znamko ogromno, poleg moderne povezljivosti velja izpostaviti možnost električnih prtljažnih vrat, ki se odpirajo na migljaj noge, ali HUD zaslona pred voznikom.
Serija 2 active tourer bo Slovencem na voljo jeseni. O cenah bo verjetno več znanega na bližnjem salonu v Ženevi, ko bo tudi razkrito, kaj zmore active tourer glede varnostne opreme.