Novost je Audi izdatno testiral v svojih zmagovitih dirkalnikih R18, ki so slavili letošnjo zmago v Le Mansu. Prav tako kot prihajajoči R8 e-tron namreč tudi R18 nima zadnjega stekla.
Na mestu vzvratnega ogledala bo tako pod strop vpet zaslon AMOLED z diagonalo kar 19,7 centimetra (7,7 palca), ki ga je Audi izdelal v sodelovanju s Samsungom. Na njem se bo projicirala slika iz ozadja avtomobila, ki jo bo zagotavljala tam montirana kamera. Kot prednost takšne rešitve navajajo jasno ter veliko sliko in možnost lahkotnega manipuliranja z osvetljenostjo, da luči zadaj vozečih avtomobilov ne bodo nikoli motile voznika.
Pri Audiju dopolnjujejo, da bo zaslon del lahkega ohišja, ki bo v zimskih mesecih zaradi nemotenega delovanja ogrevano. Napovedujejo, da se bodo v prihodnosti na zaslonu prikazovali še drugi podatki.
Električni športnik
Kot rečeno, bo novost predstavljena v maloserijskem električnem superšportnem dvosedežniku R8 e-tron. Njegova dva motorja imata skupaj 230 kilovatov (313 KM) moči, navora pa je kar 4.500 Nm. Na sloviti progi Nürburgring je predserijski e-tron nedavno dosegel hitrostni rekord v razredu električnih vozil s časom 08:09:099. Naprodaj bo po septembrski predstavitvi v Parizu, šušlja pa se, da bo to najdražji serijski audi v portfoliu tovarne.
Najvišja hitrost serijskega avta je omejena na 200 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa znaša 4,6 sekunde. Z enim polnjenjem lahko doseže okoli 215 kilometrov.
in kaj je dobrega v tem?? notranje ogledalo je pač vseeno kako je. naj zunanje odstranijo!!! tam naj dajo male …