Prva zračna blazina za pešce

Foto: Youtube Pešec Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Gregor Prebil Volvo V40 Foto: Gregor Prebil Volvo V40 Foto: Gregor Prebil Volvo V40
Volvo je na avtosalonu v Ženevi razkril povsem novi model V40, ki kot prvi pod motornim pokrovom vključuje zračno blazino, namenjeno pešcem. Pri Volvu so prepričani, da bo izum rešil številna življenja in preprečil veliko težkih poškodb.
Oglej si celoten članek

Švedski Volvo je prvi proizvajalec, ki je v svojem vozilu ponudil zračno blazino, namenjeno pešcem.

"Pri Volvu računamo, da bo nova tehnologija, ki jo predstavljamo v modelu V40, pripomogla k zmanjševanju smrtnih primerov in poškodb pešcev ob naletu z avtomobilom. To področje je za nas še posebej pomembno, saj se mu je v preteklosti namenilo premalo pozornosti. Zračna blazina bo naredila prostor pod motornim pokrovom. Ob naletu pešca se bo v trenutku aktivirala in zaščitila prostor okoli brisalcev in spodnjega dela vetrobranskega stekla ter tudi prostor okoli A-stebričkov," nam je pojasnil Volvov inženir za področje varnosti Thomas Broberg in dodal, da je V40 najbolj varen Volvo do zdaj.

Broberg je pojasnil, da se ob trku pešca z vozilom nekoliko privzdigne tudi motorni pokrov, kar dodatno zmanjšuje posledice poškodb, v popolnosti pa jih je za zdaj še težko odpraviti.

O zračnih blazinah, vgrajenih v varnostne pasove, ki tudi prihajajo na trg, za zdaj v Volvu še ne razmišljajo, saj preučujejo še druge vrste varnostnih tehnologij, ki bi bile lahko po njihovih besedah še bolj učinkovite. So pa v vozilo vgradili tudi blazino pod volanskim obročem, ki ščiti spodnji del nog in kolke.

V40 ponuja še celo vrsto drugih varnostnih tehnologij, tudi tistih iz večjih in dražjih modelov, nekatere pa so še izboljšane. "Med novimi tehnološkimi varnostnimi pripomočki je treba omeniti še sistem za pomoč pri ohranjanju smeri vožnje (Lane Keeping Aid with haptic auto steering) ter tehnologijo asisitiranja pri parkiranju (Park Assist Pilot), ki naredi bočno parkiranje enostavneje. Sistem City Safety je bil nadgrajen ter zdaj prepreči trčenja do hitrosti 50km/h," zaključuje Volvov strokovnjak, ki ne dvomi, da bo V40 na zaostrenem varnostnem testu Euro NCAP osvojil najvišjo možno oceno za varnost.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.