V prvi polovici oktobra je bilo na Celovški cesti, kjer so konec septembra po zapori Slovenske ceste zarisali rumeni pas, pet prometnih nesreč. Ena se je zgodila zaradi neprilagojene hitrosti, dve zaradi neustrezne varnostne razdalje in dve zaradi nepravilnega premika z vozilom, so povedali na ljubljanski policijski upravi in dodali, da gre za neuradne podatke, ki se še lahko spremenijo. V istem obdobju lani sta se na istem odseku zgodili dve nesreči, predlani pa prav tako pet.
Na Dunajski cesti, kjer so tudi zarisali rumeni pas, v prvi polovici oktobra ni bilo prometnih nesreč, lani v istem obdobju je bila ena, predlani pa tri. Tudi na Dolenjski cesti letos v tem obdobju ni bilo nesreč, lani so bile tri in predlani šest.
MOL: Prometnega kaosa ni bilo
Fotografije pričajo, da je gneča na vpadnicah po zaprtju Slovenske ceste večja, kot je bila prej. Na Mestni občini Ljubljana (MOL) pravijo, da promet spremljajo in da so pričakovali prometni kaos, ki ga po njihovih opažanjih ni bilo, je pa bilo nekaj zastojev v prvih dneh po spremembi na okoliških cestah ob prometnih konicah, "vendar ne bistveno več kot sicer". Razlog za več prometa je po njihovih besedah tudi začetek študijskega leta.
Na MOL ocenjujejo, da udeleženci v prometu potrebujejo en mesec, da se navadijo na večje spremembe prometnega režima – Slovensko cesto so na odseku med Šubičevo ulico in Gosposvetsko cesto zaprli 22. septembra. V tem primeru pričakujejo, da bo trajalo še dlje, ker verjamejo, da bodo zaradi te spremembe ljudje spremenili svoje potovalne navade.
Zaprta tudi po testu
Čeprav so na MOL napovedali, da bo Slovenska cesta preizkusno zaprta do konca leta, ni možnosti, da bi si po tem premislili in jo spet odprli za ves promet. Tudi zato, ker so avtobusi Ljubljanskega potniškega prometa (LPP) zaradi zapore in rumenih pasov hitrejši in je na njih več potnikov, čeprav na MOL pravijo, da je obdobje od spremembe prometnega režima prekratko za natančno analizo.
"Pot iz Šiške (od remize LPP) do Name je za nekaj minut hitrejša, predvsem pa je zagotovljen prihod avtobusa po voznem redu, kar je izjemnega pomena za potnika," pojasnjujejo na MOL. Poleg tega pa se je po podatkih javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice (LPT) povečala tudi uporaba parkirišč P+R (parkiraj in se pelji) na Dolgem mostu in v Stožicah.
Totalne buče, skor vse kar je napisano...kot idiot čakaš zato da enkrat na 10minut prleti bus mim, medtem ko je …