Do laboratorijskih testov izpusta emisij v ozračje so bile zelo glasne in kritične okoljevarstvene organizacije, ki opozarjajo na za zdravje nevarne delce, ki jih v zrak izpuščajo predvsem dizelska vozila.
Pri združenju Evropskih avtomobilskih proizvajalcev (ACEA) so dejali, da bodo zaradi novih pravil avtomobilski proizvajalci prisiljeni v velike spremembe pri testiranjih in razvoju vozil, a bo to po njihovem mnenju zelo težko, saj so nove zahteve nepopolne.
"Industriji so naložili, da mora nekaj narediti danes, čeprav bodo zahteve znane šele naslednje leto," je dejala predstavnica za stike z javnostjo pri ACEA, kjer evropske regulatorje prosijo, da dopolnijo svoje zahteve najkasneje do julija letos.
Trde delce povezujejo s številnimi obolenji
Dizelska vozila so v Evropi zelo priljubljena in predstavljajo polovico prodaje novih avtomobilov. V prid izbire dizelskega pogonskega motorja govori cena dizla, ki je ugodnejša od bencina, dizelski motorji pa so v povprečju za 15 do 20 odstotkov gospodarnejši od bencinskih. To pomeni nižje emisije CO2, a dizli proizvajajo še bolj škodljive delce NOx, ki jih povezujejo z bolezni dihal, astmo, raznimi oblikami rakastih obolenj ...
Politiki v Veliki Britaniji in Franciji so zelo naklonjeni temu, da starejšim dizelskim avtomobilom prepovedo vožnjo v velikih mestih, kjer imajo težave z onesnaženostjo. Pariz je lani za en dan omejil vožnjo z avtomobili, do leta 2020 pa naj bi vozilom s starejšimi dizelskimi agregati onemogočili vožnjo po prestolnici.
Realni izpusti za tretjino višji
Pri Transport & Environment, pravijo ,da bodo novi testi v pomoč k temu, da bodo umazani dizli izkoreninjeni, podatki o izpustih pa realni. V Študiji organizacije International council on clean transportation (ICCT) iz leta 2013 je bilo ugotovljeno, da so realni izpusti emisij, ki jih povzročajo avtomobili, za 33 odstotkov višji, kot jih prikazujejo proizvajalci avtomobilov z laboratorijskimi testi. Novi testi za proizvajalce pomenijo nove investicije v bolj učinkovite in čistejše pogonske sklope, kar pomeni tudi večjo finančno obremenitev.
Številni analitiki so prepričani, da je "igra za dizle končana."
Prepričani so, da bo strošek proizvodnje vozila, če bodo novi testi v realnem prometu pokazali samo za desetino višje emisije CO2, višji za 400 evrov na avtomobil. Za masovne proizvajalce vozil, ki imajo zgolj okoli 500 evrov dobička na posamezen avtomobil, bo to velik udarec.
Če bi šel kdaj v ZDA, bi vedel, da je tam veliko manj smoga kot v Evropi. In to ob …
Diesel je zakon, EU je drek.
Če se vsi sam zgovarjajo en na druzga pa tud ni napredka.