Raziskovalci so ugotovili, da kupci avtomobilov v večini ne poznajo tehnologij povezanih s povezljivostjo, ki jih imajo vgrajena vozila. "Naša raziskava razkriva, da so nemški avtomobilski proizvajalci premium vozil vodilni na področju kakovosti in uporabnosti storitev s področja povezljivosti," pravi Sarah-Jayne Williams iz BearingPointa in dodaja, da bi morali prav vsi prozvajalci posvetiti več pozornosti ozaveščanju potrošnikov o novih tehnologijah.
Velika napaka prodajalcev
Kot ugotavljajo v raziskavi, kar 39 odstotkov kupcev ob nakupu vozila ni bilo seznanjenih s tehnologijami s področja povezljivosti ali pa jim prodajalci niso pokazali, kako delujejo. "To je zamujena priložnost," pravi Williamsova, ki poudarja, da bo do leta 2020 osem od desetih avtomobilov opremljenih s funkcijami povezljivosti, kar 59 odstotkov kupcev pa je izrazilo željo po tovrstni tehnologiji v novem vozilu.
48 odstotkom vprašanih, ki je odgovorilo, da uporabljajo tovrstne tehnologije, so prodajalci v prodajnih salonih pokazali, kako sistemi delujejo. Raziskava razkriva, da prodajalci, ki strankam ne pokažejo kako deluje na primer zabavno-informacijski sistem v vozilu, navigacija in različni opozorilniki pred različnimi nevarnostmi na cesti, tvegajo, da bodo stranke enake storitve uporabljale s pomočjo aplikacij na pametnih telefonih.
dezurni@zurnal24.si
Sem velik ljubitelj tehnologij, ampak tele v avtu, pa čeprav so nove, so daaaaleč zadaj za aplikacijami v telefonu! Veliki …