Prius bo na voljo tudi kot plug-in (priključni) hibrid, dobil pa bo kopico novih inovativnih tehnologij. Nova C platforma bo pripomogla, da bo za 70 kilogramov lažji od aktualnega modela, aktualni 1,8-litrski model pa bo zamenjal manjši pogonski agregat, ki bo razvil več moči, a tudi 25 odstotkov manj emisij CO2 (70 g/km).
Tako hibrid kot plug-in hibrid bosta dobila štirikolesni pogon, pri čemer bo zadnji kolesi poganjal elektormotor v sklopu e-4WD sistema, ki bo deloval pri hitrostih do 60 km-h.
Pri četrti generaciji bo temeljito spremenjen tudi dizajn, ki bo veliko bolj dinamičen. Motorni pokrov bo kar 90 milimetrov nižji. Nič več ne bo prepoznaven po klinasti obliki, A stebriček bodo premaknili nazaj. Med aduti bo prostoren prtljažnik, ki naj bi meril 500 litrov.
Prius bo dobil štirikolesni pogon
Naslednja generacija najbolj prepoznavnega hibrida toyote prius bo imela pogon na vsa štiri kolesa, v tovarni pa obljubljajo povprečno porabo nižjo od 2,6 litra na 100 prevoženih kilometrov.