Volkswagen T-roc si z najbolj prodajanim evropskim avtom deli večino tehničnih komponent vključno z MQB platformo. Kar je prav gotovo dobra stvar. Predvidljiva, ampak dobra. A hkrati želi biti T-roc od golfa precej manj predvidljiv, oziroma, kot govorijo zlobni jeziki, manj dolgočasen. In tudi manj ljudski, bolj premijski.
Govorimo torej o modi! In z videzom T-roc pusti na ulici zelo dober vtis. Ne glede na opremski nivo je postava mišičasta, a v zdravih proporcih. Lep oblikovni detajl je petkraka oblika dnevnih LED svetil, ki se kombinirajo z rumeno barvo smernikov. Opazno! Ravne linije na boku, kupejevsko usločena streha in zadek ga delajo športno-resnega. Zelo lep detajl je C stebriček in kromirana črta, ki še posebej pride do izraza pri izbiri kontrastne barve strehe. Dvobarvnost je doplačljiva, a mislim, da ženska pri prepričevanju moškega partnerja ne bi smela imeti težav: "Dvobarvna streha stane manj kot tvoja platišča!"
Testna T-roca sta značaj dograjevala vsak na svoj način in zdi se, da je bila v tej bitki različica style (modri testni avto) v prednosti pred opremo sport (sivi testni avti), saj prva omogoča več svobode pri različnih detajlih, ki jih pri doslej vedno "resnem" Volkswagnu nismo bili vajeni. Ko smo oba T-roca postavili drug poleg drugega, je bila izbira jasna - style, ali pa vsaj sport z živahnejšimi barvami! Predvsem moškim bo znotraj bolj všeč različica sport z več črnine in svetlimi dodatki.
V T-rocu voznika ali voznico pričakuje tipično "Volkswagen" počutje z zelo dobrim sedenjem in odlično ergonomijo v modernem okolju. Pika na i so opcijski digitalizirani merilniki, odlična multimedija in številna moderna pomagala, od katerih jih je veliko že serijsko vključenih v style, še posebej pa sport opremo. Celo asistenco za zastoje pozna! No, pozna tudi proaktivni sistem za zaščito potnikov s prenapetjem varnostnih pasov, ampak je potrebno zanj vedno doplačati še slabih 150 evrov. Smrdi po marketinškem triku tipa "imamo, pa ne damo ..."
Vendar pa si T-roc zasluži tudi resno grajo. Če se želi nek avto spogledovati s premium izdelki, tudi cenovno, potem preprosto ne moreš uporabiti tako cenene plastike, ki je v T-rocu ne manjka.
T-roc je s svojimi 4,2 metra dolžine nekoliko krajši od golfa, vseeno pa znotraj nudi več prostora, kar je logično zaradi njegove višje postave. Pravzaprav je 445 litrov v prtljažniku med najbolj prostornimi v tem segmentu. A T-roca človek še vedno naj ne bi kupil kot nadomestek za družinskega enoprostorca. Prostornost na zadnji klopi za noge je sicer povsem OK, padajoča streha pa hitro prikrajša glave za prostor. Če družina že potrebuje SUV, potem je večji tiguan še vedno prva izbira.
Čas za soočenje pogona
1,5 TSI bencinski ali 1,5 TDI dizel? Oba imata 110 kW moči, a različna karakterja. Moja izbira? Bencinar. Je manj naporen z ročnim menjalnikom, rad se zavrti in nudi povsem dovolj moči za hiter šprint. Njegov tehnični bombonček je brezčutno izklapljanje dveh valjev, ko avto ni pod naporom, to pa dodatno omejuje porabo. Ta je že tako zelo dobra, pri 6,5 litrih povsem realna. Bencinar je skoraj 200 kilogramov lažji od dizla - to je tako, kot da bi v dizlu s seboj vedno prevažal še dva dedca ali tri gospodične. Nič čudnega torej, da je bencinski T-roc v ovinkih še za odtenek bolj všečen avto s stabilnejšo linijo (štirivodilno vpetje zadaj) in voljnim krmilom. Je v ovinku tako dober kot kakšen mini countryman? No, ne pretiravajmo, T-roc vendarle daje prednost udobju pred aktivno športnostjo.
Zakaj bi nekdo izbral dizla? V tem hipu je ponudba pogonskih različic za T-roca še zelo omejena, prav tako se ni mogoče odpovedati štirikolesnemu pogonu, četudi ga ne potrebujete. Zaradi njega sicer T-roc še ne bo takšen alpinist kot dacia duster, gotovo pa je precej primernejši od bencinarja za vožnjo po spolzkem in za vleko. Poraba dizla je primerna velikosti avta.
Da je T-roc med suvi tako dober kot je golf med kombilimuzinami? Ne, golf ostaja golf. In če bi že iskal golfovo vsestranskost med križanci, bi prej pomislil na večjega škodo karoqa. Je pa vpadljivejši T-roc tudi zaradi cene, ki je postavljena krepko nad 20 tisoč evrov, nekakšen most med bolj "ljudskimi" oziroma bolj družinskimi križanci tipa qashqai, mokka ali kadjar ter premium izdelki, kjer najdemo audija Q2, BMW X2 ali mini countrymana. In to mesto povezovalca obeh svetov T-roc opravi prav dobro.
Kakor koli že, imel 3 nove VW golfe. 7 me razočaral do podna. Navaden smrduh in hudo precenjeni, pa še …
Najboljša ponudba ,,,,,, Google zdaj plačuje 228 do 317 evrov na uro za delo na spletu od doma. Prejel sem …