Prihaja najhitrejša astra do zdaj

Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel astra OPC Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel e-rad
Opel bo na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil dve serijski novosti, ki bosta še letos zapeljali na naše ceste. Prva je najmočnejša astra do zdaj, model OPC, druga pa kompakten SUV mokka.
Oglej si celoten članek

Opel bo na začetku marca na avtosalonu v Ženevi premierno predstavil kompakten SUV mokka in astro OPC. Na ogled bo še prvo e-kolo, izdelano po avtomobilskem principu RAD e.

Opel mokka
Mali mestni SUV v dolžino meri 4,28 metra, udobno namestitev s privzdignjenim sedenjem pa zagotavlja petim osebam. Tako kot preostali novi modeli iz Rüsselsheima bo tudi mokka širok krog kupcev nagovarjala z obilico nove tehnologije in pestro izbiro pogonskih agregatov. Na izbiro bosta dva bencinska, 1,6-litrski (85 kW/115 KM) in 1,4-litrski motor s turbinskim polnilnikom (103 kW/140 KM), eden dizelski 1.7 CDTI (96 kW/130 KM). Med tehnološke pripomočke, vgrajene v novinca, spadajo sistemi podpore vozniku, delujoči na osnovi kamere spredaj Opel Eye, kakor tudi s pomočjo kamere zadaj.

Foto: Opel Opel mokka Na voljo s sprednjim in pogonom na vsa kolesa. Različica s pogonom na vsa kolesa (AWD). Vse različice Mokke bodo serijsko opremljene z elektronskim nadzorom stabilnosti (ESC), nadzorom pogona (TC), sistemom pomoči ob speljevanju navkreber (HSA) in nadzorom vožnje po klancu navzdol (HDC).

Najmočnejša astra doslej
Opel bo v Ženevi prvič pokazal najbolj zmogljivo astro do zdaj. OPC z dvolitrskim bencinskim motorjem z neposrednim vbrizgom goriva zmore največjo moč 206 kW (280 KM) in 400 Nm navora. Najvišja hitrost je 250 km/h, kar je največ do zdaj. Tako kot astra GTC bo tudi OPC opremljena z vpetjem sprednjih koles z vodili High Performance Struts (HiPerStruts), ki omogočajo optimalno izrabo velike moči pogonskega sklopa. Podvozje je mogoče prilagajati s povezavo s sistemom samodejnega prilagajanja podvozja FlexRide, na izbiro pa je nastavitev sport in OPC. Novost so še visokozmogljivi školjkasti sedeži, izdelani po najsodobnejši tehnologiji. Več lahko preberete tukaj.

Foto: Opel Opel e-rad e-kolo RAD e
Opel bo v Ženevi postavil na ogled tudi dizajnersko študijo RAD e, futuristično e-kolo, skladno z obstoječo strategijo e-mobilnosti znamke, ki bo predstavil koncept popolne združitve individualne in urbane mobilnosti. RAD e, prvo e-kolo, izdelano na avtomobilski osnovi z uporabo principov proizvodnje avtomobilske industrije, označuje značilen Oplov oblikovalski jezik, prepoznaven po elementih v obliki bumeranga, skupnih amperi in študijskemu vozilu RAK e. Njegova pedelec tehnologija z električnim motorjem moči 250 W zagotavlja pomoč vozniku ob poganjanju pedalov, električno podprt doseg od 60 do 145 kilometrov. Tako RAD e odgovarja na potrebe mobilnosti uporabnika tam, kjer je uporaba avtomobila omejena oziroma ni mogoča. RAD e bo predstavljen v času, ko je vloga e-koles vse bolj množična in prepoznana, kot ključna pri integriranju urbanega prometa prihodnosti s povezavo e-koles, avtomobilov in avtobusov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.