Opel bo na začetku marca na avtosalonu v Ženevi premierno predstavil kompakten SUV mokka in astro OPC. Na ogled bo še prvo e-kolo, izdelano po avtomobilskem principu RAD e.
Opel mokka
Mali mestni SUV v dolžino meri 4,28 metra, udobno namestitev s privzdignjenim sedenjem pa zagotavlja petim osebam. Tako kot preostali novi modeli iz Rüsselsheima bo tudi mokka širok krog kupcev nagovarjala z obilico nove tehnologije in pestro izbiro pogonskih agregatov. Na izbiro bosta dva bencinska, 1,6-litrski (85 kW/115 KM) in 1,4-litrski motor s turbinskim polnilnikom (103 kW/140 KM), eden dizelski 1.7 CDTI (96 kW/130 KM). Med tehnološke pripomočke, vgrajene v novinca, spadajo sistemi podpore vozniku, delujoči na osnovi kamere spredaj Opel Eye, kakor tudi s pomočjo kamere zadaj.
Najmočnejša astra doslej
Opel bo v Ženevi prvič pokazal najbolj zmogljivo astro do zdaj. OPC z dvolitrskim bencinskim motorjem z neposrednim vbrizgom goriva zmore največjo moč 206 kW (280 KM) in 400 Nm navora. Najvišja hitrost je 250 km/h, kar je največ do zdaj. Tako kot astra GTC bo tudi OPC opremljena z vpetjem sprednjih koles z vodili High Performance Struts (HiPerStruts), ki omogočajo optimalno izrabo velike moči pogonskega sklopa. Podvozje je mogoče prilagajati s povezavo s sistemom samodejnega prilagajanja podvozja FlexRide, na izbiro pa je nastavitev sport in OPC. Novost so še visokozmogljivi školjkasti sedeži, izdelani po najsodobnejši tehnologiji. Več lahko preberete tukaj.
Opel bo v Ženevi postavil na ogled tudi dizajnersko študijo RAD e, futuristično e-kolo, skladno z obstoječo strategijo e-mobilnosti znamke, ki bo predstavil koncept popolne združitve individualne in urbane mobilnosti. RAD e, prvo e-kolo, izdelano na avtomobilski osnovi z uporabo principov proizvodnje avtomobilske industrije, označuje značilen Oplov oblikovalski jezik, prepoznaven po elementih v obliki bumeranga, skupnih amperi in študijskemu vozilu RAK e. Njegova pedelec tehnologija z električnim motorjem moči 250 W zagotavlja pomoč vozniku ob poganjanju pedalov, električno podprt doseg od 60 do 145 kilometrov. Tako RAD e odgovarja na potrebe mobilnosti uporabnika tam, kjer je uporaba avtomobila omejena oziroma ni mogoča. RAD e bo predstavljen v času, ko je vloga e-koles vse bolj množična in prepoznana, kot ključna pri integriranju urbanega prometa prihodnosti s povezavo e-koles, avtomobilov in avtobusov.