Shell je sklenil dogovor s prodorno kitajsko znamko vozil Nio, s katero bosta začela skupaj postavljati omenjena postajališča. Na teh postajah bo mogoče v petih minutah zamenjati izpraznjeno baterijo s povsem napolnjeno. Celoten postopek bo torej podobno hiter, kot je danes polnjenje rezervoarja za gorivo, poroča Automotive News Europe.
Prejšnji teden podpisan sporazum predvideva, da bodo prve postaje v Evropi postavili in nato skupno upravljali že prihodnje leto. Med prvimi evropskimi državami s svežim pristopom potovanja z električnimi vozili bo Norveška, kar ni naključje. Tam je Nio najprej začel prodajati svoja vozila po prihodu v Evropo, poslovne številke pa so odlične.
Po dogovoru bodo imeli lastniki vozil nio prost dostop do Shellovega omrežja polnilnic. Pričakovati je, da bodo postaje za izmenjavo baterij postavljene na ključne točke cestnega omrežja.
Shell kot največja evropska naftna družba je nedavno sprejel odločitev, da bo sedež podjetja iz "rodnega" Haaga prenesel v London, kar je negativno odmevalo na Nizozemskem in v post-brexitski situaciji. Hkrati so se odločili, da dosedanje ime Royal Shell skrajšajo samo v Shell.
Shell in Nio bosta sicer glavnino postaj postavila na Kitajskem, kjer je tehnologija izmenjave baterij že nekaj časa v testiranju in uporabi (na zgornji fotografiji model nio ES6 na takšni postaji). Nio ima za kitajski enormni trg že sklenjena dodatna dogovora z dvema domačima energetskima velikanoma.
Da bi lastniki električnih vozil lahko preskočili dolgotrajno polnjenje baterije kar z njeno menjavo v celoti, je že stara ideja. Med drugim so delujoč sistem že leta 2010 pokazali pri Renaultu na primeru takratnega modela fluence Z.E. Vendar je bilo takrat pred dieselgatom govoriti o električnih avtih še prezgodaj, kaj šele o polnilni infrastrukturi.
Dobrodošli v najboljši intimni klub - - Se︆︆ns︆︆to︆︆s︆︆.︆︆C︆︆o︆︆m
To je zavrzena ideja Renaulta, ki je prvi hotel narediti ta sistem. Zakaj pocepne ravno Shell pred "slicaugi" se morate …