Volkswagnovi strokovnjaki so razvili sistem TAP – Temporary Auto Pilot, ki omogoča, da na avtocestah do hitrosti 130 km/h tehnologija sama upravlja vozilo. "To, kar predstavljamo, je prihodnost brez voznika v avtomobilu," je ob predstavitvi povedal direktor raziskovalnega oddelka pri Volkswagnu Jürgen Leohold. Sistem je napredna različica aktualnih elektronskih sistemov pomoči pri vožnji in je korak naprej k viziji samodejnega upravljanja vozil.
Sistem TAP je polavtomatski, saj ga še vedno nadzira voznik, ki mora paziti le na to, da nadzira dogodke na cesti in v primeru kritičnih situacij prevzame nadzor nad vozilom. Razvit je na znanih sistemih, kot sta ACC (adaptice cruise control) in Lane Assist. Za delovanje so uporabili radarski tempomat, kamere in ultrazvočne senzorje, s pomočjo katerih sistem nadzoruje varnostno razdaljo in drži pravilno hitrost, samodejno zavira pred ovinki, vozilo pa usmerja po sredini voznega pasu. Sistem deluje tudi v primeru zastojev, oziroma je sposoben sam zaustaviti vozilo in ga spet pognati. Sistem se je na testiranjih izkazal kot zanesljiv, voznik pa je zaradi tega veliko bolj spočit in osredotočen na dogajanje na cesti.
Približujemo se vožnji brez voznika
Volkswagen je na Švedskem predstavil končni izdelek raziskovalnega projekta HAVEit (Highly Automated Vehicles for Intelligent Transport), ki je sistem “TAP – Temporary Auto Pilot”, sistem delne samodejne vožnje.