Pri Toyoti čez štiri leta dramatične spremembe

Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept
Japonski časnik Nikkei je poročal, da bodo pri Toyoti povsem spremenili strategijo. Če do sedaj niso prisegali na popolnoma električna vozila, bo po letu 2020 povsem drugače. Nikkei piše o dramatičnih spremembah, ki bodo privedle do množične proizvodnje električnih vozil.
Oglej si celoten članek

Čeprav so pri konkurenčnih podjetjih Nissan Motor Co., Volkswagen Group in Tesla Motors električna vozila označili kot edina sprejemljiva brez emisijska vozila, pa so pri Toyoti bolj naklonjeni mehkim hibridom in priključnim hibridom, prihodnost pa so povezovali z vozili na vodik.

Med drugim so že predstavili serijski mirai na vodik. Menili so tudi, da bodo EV vozila primerna za premagovanje krajših razdalj.

Pri Toyoti molčijo

Zdaj naj bi po pisanju japonskega časnika Nikkei strategijo povsem spremenili. Po letu 2020 naj bi proizvajali električna vozila za množice. Razvoj se bo po podatkih časnika začel že prihodnje leto, baterije pa bodo omogočale premagovanje vsaj 300-kilometrske razdalje z enim polnjenjem baterije.

Zdaj se postavlja vprašanje, kaj se bo zgodilo s priključnimi hibridi in vozili na gorivne celice (vodik)?  Pri časniku še pišejo, da bo Toyota prve električne model z večjim dosegom na Japonskem, Kaliforniji in na Kitajskem začela prodajati leta 2020.

Pri Toyoti niso ne potrdili, ne zanikali informacije, zapisali so le, da svojih načrtov za prihodnost ne želijo komentirati. V elektronskem sporočilu so zapisali še, da bodo še naprej razvijali različne tehnologije povezane z gorivnimi celicami, vključno z električnim pogonom.

Foto: Toyota Toyota's FT- EV III concept

Pri Toyoti so se sicer zavezali, da bodo imeli do leta 2050 v svoji modelni paleti zgolj še brez emisijska vozila.

Zakonodaja vpliva na strategije avtomobilistov

Morda so Toyoto v to prisilila vse bolj stroga merila, ki jih nameravajo uvesti nekatere države po svetu, v katerih so že postavili okvirne datume, po katerih bo vožnja po cestah možna zgolj še z brez ogljičnimi vozili.

"Toyota se je z vsemi močmi upirala povsem električnim avtomobilom. Očitno so zdaj dojeli, da bodo brez njih težko zadovoljili vse strožje prepise," pravi Takeshi Miyao, direktor svetovalnega podjetja Carnorama in dodaja, da je strah pri vseh proizvajalcih, da jim bodo zakonodajalci po svetu onemogočili prodajo vozil, ki ne bodo električna.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.