Pri Renaultu verjamejo, da se fiasko s subvencijami ne bo ponovil

Foto: Andrej Leban
Foto: Andrej Leban
Pri slovenskem Renaultu poudarjajo, da je bilo leto 2014 burno, saj, kot so med vrsticami priznali, je potekal velik boj za prvo mesto na trgu tudi na račun enodnevnih registracij. V leto 2015 vstopajo z veliko novostmi in tudi velikimi pričakovanju. Tudi na področju elektrike.
Oglej si celoten članek

Vodja prodaje Renault in Dacia Marjan Murn je dogajanje na avtomobilskem trgu v Sloveniji v letu 2014 označil za burno. Pojasnil je, da stanje, ki ga kaže statistika prodaje v Sloveniji, to je 60.310 registriranih vozil, v resnici močno zavaja.

V ospredju bodo slovenski kupci

Po njihovih ocenah je bila realna prodaja, brez enodnevnih registracij, 35 odstotkov nižja. To pomeni, da se je realni slovenski trg v sedmih letih skrčil že za 47 odstotkov. Še več, Murn pravi, da je bilo pol letu 2008 enodnevnih registracij največ do zdaj.

Foto: Gregor Prebil Renault kadjar Pri Renaultu tudi tako opravičujejo dejstvo, da lani po dolgem času niso bili najbolj prodajana znamka pri nas. Sami priznavajo, da so tudi sami izvažali, a hkrati dodajajo, da občutno manj kot glavna konkurenca. Murn izpostavlja, da bo v bodoče prioriteta domač trg, tako za fizične kupce, kot poslovne. Clio je bil tudi lani najbolje prodajan model v Sloveniji, lahki dostavnik trafic prav tako, twingov prodajo 30 na mesec, prvi načrti so bili večji, veliko pa stavijo na nove modele, ki prihajajo. Že prihodnji teden bo predstavljen kompaktni športni terenec kadjar, prihaja novi espace, pa tudi, za zdaj še neuradno, nova laguna.

Na letni novinarski tiskovni konferenci so posebej poudarili prihod električne flote vozil, nenavadnega twizyja, električno različico clia - zoe in električnega dostavnika kangoo. Kot so dejali sami, je potencial velik, še posebej na strani podjetij, ki naj bi pokupili do 70 odstotkov EV vozil. Pogodb sicer še nimajo sklenjene z nobenim od podjetjih, zato pa veliko podjetij preizkuša njihova EV vozila. V letu 2015 načrtujejo v Sloveniji prodati 100 električnih vozil. Poudarjajo, da se je infrastruktura izboljšala, zelo verjetno pa bodo električna vozila prodajali brez akumulatorjev, ki jih bodo ponudili v mesečni najem. O možnosti nakupa baterije še razmišljajo.

Se bo s subvencijami ponovilo leto 2014?

Murn je na vprašanje, ali imajo že rezervacije za državne subvencije za električna vozila dejal, da bo razpis zato šele februarja, a verjame, da se ne bo ponovil fiasko iz lanskega leta, ko je eno podjetje pobralo vse subvencije za električna vozila, o čemer smo prvi obširno poročali tudi na zurnal24.si.

Dacia se vzpenja

Del Renaulta je tudi znamka Dacia. Murn poudarja, da se je prodaja fizičnim kupcem v primerjavi z letom 2014 podvojila. V letu 2015 novosti ne bo, prihajajo pa posebne, bolje opremljene različice, ki jih bodo ponujali za isto ceno, kot do zdaj klasične različice. Sedem let jamstva bo za celotno modelsko ponudbo znamke Dacia.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.