Pri nas Toyotina vroča jesenska novost

Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross Foto: Toyota toyota corolla cross
Toyota je v Slovenijo pripeljala novi avtomobil, športnoterensko različico toyote corolle, ki se v skladu z njihovim poimenovanjem modelov imenuje corolla cross.
Oglej si celoten članek

Zdaj se je yarisu crossu med Toyotinimi športnoterenskimi različicami kombilimuzin torej pridružila corolla cross, urbani križanec, ki se po velikosti uvršča med »prava« križanca toyoti C-HR in RAV4.

Prenova Corolla z več sunka in daljšo življenjsko dobo

Foto: Toyota toyota corolla cross

Križanec, pri katerem izpostavljajo predvsem prostornost in svetlost kabine, za kar so poskrbeli tudi z velikimi površinami stekel in panoramske strehe, je v okviru Toyotine filozofije TNGA zasnovan na modularni platformi GA-C, ki si jo deli z ostalimi novimi modeli japonske znamke.

Avto Prva športna Toyota praznuje okroglo obletnico

Toyota corolla cross bo pri nas torej na voljo zgolj s hibridnim pogonskim sklopom. S prednjim pogonom in osnovno opremo luna bo zanjo treba odšteti najmanj 32.900 evrov, štirikolesno gnana bo stala najmanj 37.300 evrov, za najdražjo s štirikolesnim pogonom in opremo executive pa bo treba plačati najmanj 40.600 evrov.

Na voljo bo le s hibridnim pogonskim sklopom s sistemsko močjo 145 kilovatov, ki bo svojo moč prenašal na prednji ali vsa štiri kolesa. V tem primeru ima po zaslugi elektromotorja na zadnji premi še 22 kilovatov dodatne moči. Gre za peto generacijo Toyotinega hibridnega pogonskega sklopa, ki ima več navora in izboljšani učinkovitost ter dinamiko vožnje. Za 40 odstotkov lažja a kljub temu boljo zmogljiva je tudi hibridna baterija.

Foto: Toyota toyota corolla cross

Voznikov delovni prostor je urejen povsem digitalno z 12,3-palčnim zaslonom instrumentnega sklopa in 10,5-palčnim za dotik občutljivim zaslonom multimedije, ki delujeta s pomočjo novega vmesnika med človekom in strojem HMI. Možne so tudi nadgradnje po zraku in brezžične povezave s pametnimi telefoni.

Najcenejša Toyota Test: Toyota z drznim malčkom vztraja v mestih

Izboljšani so tudi varnostni sistemi in sistemi za pomoč vozniku, med katerimi izstopa sistem za zaznavanje in preprečevanje trka, ki vozniku pomaga pri vožnji skozi križišče in prepreči pospeševanje pri nizki hitrosti, če bi to privedlo do trčenja.

Foto: Toyota toyota corolla cross

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.