Avtosalon. Zdi se, da pri marsikateri znamki znova odkrivajo, kako pomemben je všečen dizajn za prodajo avtomobilov. Na “nevtralnih” avtomobilskih tleh v Ženevi so skladno in v marsikaterem primeru s ščepcem nostalgije oblikovani modeli zelo na očeh, sicer vedno prelestne hostese pa v ozadju kot že dolgo ne.
Pri tehnologijah je v ospredju informacijska povezanost avtov in voznikov. Zmogljivi
infotainmenti so dokončno vstopili tudi v najmanjše avtomobile, klasični gumbi postajajo vse bolj ogrožena vrsta, notranjost krasijo vse večji zasloni, pri izkoriščanju katerih skrbijo največja tehnološka imena, denimo Apple.
Čeprav množični proizvajalci težijo k vse manjšim motorjem z manj valji, ni kompromisov glede zmogljivosti, elektrika in klasični motor z notranjim izgorevanjem si nista konkurenta, temveč vse bolj sodelujeta. Nekaj je tudi prelomov s preteklostjo – BMW je predstavil prvi model s prednjim pogonom, Renaultov twingo je tega preselil zadaj, Ferrari pa je vgradil turbino.
Rešitev v sodelovanju
V Ženevi ni veliko tarnanja. Časi so težki, izzivi zahtevni, a tehnologija na eni in sodelovanje med znamkami pri skupnih projektih na drugi strani naj bi pripomoglo h krepitvi zanimanja kupcev in k dobičkonosnemu poslovanju. In da, tudi deli, proizvedeni v Sloveniji, poganjajo marsikaterega novinca.