Oblikovno je soul dobil nekoliko širši videz in skladnejše mere. Da bi lahko sprejel močnejši motor, je nos podaljšan za 15 mm in zdaj V dolžina meri 4.120 milimetrov. V primerjavi s predhodnikom je zračna odprtina postavljena nižje in je širša, okrogle meglenke pa so po novem večje.
Novinec je serijsko opremljen z zmogljivejšimi dvojnimi žarometi s črnimi obrobami in dvojnimi dnevnimi lučmi. Kot opcijo si lahko stranke omislijo nove projekcijske žaromete in LED luči, tako spredaj kot zadaj. Nova so stilska 16- in 18-palčna lita platišča, prav tako tudi zunanje ročice vrat, medtem ko spremenjena zunanja vzvratna ogledala vsebujejo LED smerokaze. Na zadku najprej opazimo zajetnejši črni odbijač in meglenki, ki sta postavljeni v skrajni rob zadka.
Nov agregat
Na dizelski strani je na voljo 94-kilovatni (128 KM) CRDi z 260 Nm navora pri 1.900 vrtljajih in z normno porabo 4,9 l/100 km, emisija CO2 je 129 g/km. S paketom EcoDynamics se poraba zmanjša na 7 l/100 km, izpusti CO2 pa na 125g/km. Soul je serijsko opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa s prav tako 6-stopenjsko avtomatiko.
Se mi zdi, da bo Soul še naprej ostal eden izmed najlepše oblikovanih enoprostorcev iz razreda, kjer gre za filozofijo …