Prenovljeni nissan juke

Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke Foto: Nissan Prenovljeni nissan juke
Nissan je za avtosalon v Ženevi pripravil prenovljenega juka, ki je ob prihodu na trg sprožil prvo crossover revolucijo. Do zdaj je prodal že 420.000 primerkov, s čimer je zaprl usta kritikom, ki so bili prepričani, da kupci oblikovnega posebneža ne bodo sprejeli.
Oglej si celoten članek

Z obliko so pri Nissanu več kot očitno zadeli v polno, zato je tudi ob prenovi niso bistveno spreminjali. Nekoliko drugačni spredaj so odbijač, maska in LED-svetila. Tudi svetila zadaj so nekoliko spremenjena, nov je odbijač.

Novi gadgeti

Kot je to značilno ob prenovah, je dobil nekaj novih barv karoserije, spremenili so dizajn platišč, v vzvratna ogledala so vgradili LED-diode, ki delujejo kot smerni kazalci, kupci imajo več možnosti za prilagajanje vozila svojemu okusu, spredaj lahko svetijo ksenonski žarometi. Prtljažnik pri dvokolesno gnanem modelu so povečali na 354 litrov, nov je avdiosistem, opcijsko je na voljo panoramska streha in zadnja generacija sistema nissan connect, tako kot note je dobil varnostni ščit in prelomni zaslon za nadzor okolice s štirimi kamerami za pomoč pri parkiranju.

Nov 1,2-litrski bencinar

Pod motornim pokrovom je novost 1,2-litrski bencinski motor DIG-T s 85 kW moči (115 KM) in 190 Nm navora, ki zamenjuje dosedanji 1,6-litrski motor s 117 konjskimi močmi. Novinec po tovarniških podatkih troši 5,5 l/100 km, emisije so 126 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

V ponudbi sta tudi 1,6-litrski turbobencinski motor DIG-T s 140 kW (190 KM) in tudi 1,5 dCi dizelski agregat z 81 kW moči (110 KM).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.