Jazz modelskega leta 2011 bo v Veliki Britaniji stal najmanj 13.435 evrov, jazz hybrid pa 19.025 evrov. Večjih sprememb na zunaj v primerjavi z aktualnim modelom ni. V praksi je nekoliko drugačna maska vozila, spremenjeni so blatniki, svetila, nova so aluminijasta platišča, v potovalnem prostoru pa bodo potnike razveseljevali bolj kakovostni materiali. Kupci bodo lahko izbirali med štirimi novimi barvami karoserije ter bogatejšo opremo. Izboljšana je tudi aerodinamika (koeificient upora je z 0,336 zmanjšan na 0,330), opcijsko pa bo kupcem na voljo CVT-menjalnik.
Omeniti velja, da je inženirjem uspelo znižati škodljive emisije CO2. Takot jazz z 1,2-litrskim agregatom na prevožen kilometer v zrak izpusti 123 gramov CO2, 1,4-litrski pa 126 g/CO2. Hibridna različica, ki je bila svetovni javnosti prvič predstavljena na avtomobilskem salonu v Parizu septembra, kombinira 1,3-litrski bencinski agregat z močjo 65 kW/88KM in elektromotor z 10 kW/14 KM in CVT-menjalnik. Povprečna poraba po tovarniških podatkih je 4,4 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov, emisija CO2 pa 104 grame na kilometer.